Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym na wyznaczony przez Starostę parking strzeżony znajdujący się przy Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2 1.1.Rodzaj zamówienia: usługi holownicze; CPV: 50 11 81 10 -9 1.2.Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe świadczenie usług w zakresie: 1.Usuwania na koszt właściciela pojazdu z drogi zlokalizowanej na obszarze Powiatu Wrocławskiego na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu na wyznaczony parking strzeżony. a)do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstąpieniem od usunięcia pojazdu b)usługi realizowane będą przez Wykonawcę w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (DZ.U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.), wydanego na jego podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r.w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenia akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r. Nr 143, poz. 846), na warunkach ustalonych w IWZ. 1.2.3. Wykonawca w zakresie świadczonych usług zobowiązany jest do: 1.Świadczenia usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta) z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej na zasadach odpłatności, tj. według stawek określonych w ofercie Wykonawcy. 2.Bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na wyznaczony parking strzeżony znajdujący się przy Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, w tym do: a)zapewnienia niezwłocznego dojazdu do pojazdu będącego przedmiotem dyspozycji w czasie nie przekraczającym 90 minut od wydania dyspozycji, b)odstąpienia w trybie natychmiastowym od usunięcia pojazdu na polecenie funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu, który wydał dyspozycję jego usunięcia ( w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu), c)zabezpieczenia pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych od chwili przekazania pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, d)zładowania i zabezpieczenia pojazdu przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, e)świadczenia usług, pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów pomocy drogowej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 951 ze zm.), f)sprawnego przemieszczania, tj. przewiezienia a w uzasadnionych przypadkach holowania pojazdu na wyznaczony parking, g)rozładowania pojazdu na parkingu strzeżonym h)właściwego ustawienia pojazdu na parkingu w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie 1.2.4Wykonawca zobowiązany jest: 1.Archiwizować wszelką dokumentację związaną z realizacją przedmiotu niniejszej umowy i przechowywać ją przez cały okres obowiązywania umowy; na pisemne żądanie udostępniać dokumentację Zamawiającemu 2.Dostarczać Zamawiającemu pocztą elektroniczną na adres: komunikacja@powiatwroclawski.pl każdego dnia, do godz. 14:00, informację o każdej dyspozycji usunięcia pojazdu, którą zrealizowano lub odstąpiono od jej wykonania w ostatnich 24 godzinach, 3.Dostarczać Zamawiającemu w terminie do 5-go każdego miesiąca zbiorczy wykaz pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Wrocławskiego (załącznik nr 1 do umowy) za miesiąc poprzedni wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów, 4.W przypadku odstąpienia do usunięcia pojazdu z drogi na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego, Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z realizacją takiego zlecenia. Wykonawca może dochodzić swoich roszczeń bezpośrednio od właściciela pojazdu - według stawek określonych w Uchwale Rady Powiatu Wrocławskiego (obowiązującej od dnia 1 stycznia 2015r. nr XXX/246/14) z dnia 7 listopada 2014r. (Dz. Urzędowy woj. Dolnośląskiego z dnia 19 listopada 2014r., poz. 4913) w sprawie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli przed wydaniem decyzji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania przyczyny jego usunięcia. 5.Zabezpieczać dane osobowe zebrane w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182). 6.Zachować dane osobowe uzyskane w ramach wykonywania umowy. 1.2.5Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1.Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2.Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien przez okres realizacji zamówienia posiadać aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością od wszystkich zdarzeń, za które mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501191109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwroclawski.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną