Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2013-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z dróg na obszarze miasta Ruda Śląska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg na terenie Miasta Ruda Śląska i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w sytuacjach, o których mowa w art.50a i art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm). Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego w granicach administracyjnych miasta dla usuwanych pojazdów z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Prowadzenie (dysponowanie) całodobowym parkingiem strzeżonym dla usuwanych pojazdów przewożących towary niebezpieczne w granicach administracyjnych miasta lub w odległości nie większej niż 50km od granic administracyjnych miasta. Usuwanie pojazdów odbywać się będzie całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia (także święta) na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów wydanej zgodnie z art.50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. usuwania pojazdów zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie, a przysługujące mu wynagrodzenie zależeć będzie wyłącznie od ilości faktycznie usuniętych pojazdów 2. świadczenia usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta), z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej. 3.bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami, w tym: - dojazd do pojazdu będącego przedmiotem zgłoszenia w czasie nieprzekraczającym 30 minut od wezwania, - odstąpienie od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu, - zabezpieczenie pojazdu od chwili przekazania pojazdu przez jednostkę, która wydała dyspozycję usunięcia pojazdu, - sporządzenie dokumentacji fotograficznej pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia pojazdu przed załadunkiem, - załadunek pojazdu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, - przemieszczenie na wyznaczony parking, - rozładunek pojazdu na parkingu, - właściwe ustawienie pojazdu na parkingu. 4. prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi, w tym: - zabezpieczenia pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją, - udzielania pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin, - powiadomienie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym i nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 6 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym, - wydanie pojazdu osobie upoważnionej do odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycje usunięcia pojazdu lub właścicielowi(posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe po przedstawieniu zezwolenia na odbiór pojazdu wystawionego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu oraz po uiszczeniu opłaty za usunięcie pojazdu i jego przechowywania na parkingu, 5. współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do usunięcia pojazdów z dróg na terenie miasta Ruda Śląska, 6. naliczanie i pobieranie od właścicieli usuniętych pojazdów w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za odholowanie i postój pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach, w których usuniecie nastąpiło na podstawie art. 130a cytowanej wyżej ustawy, według obowiązujących stawek określonych uchwałą nr PR.0007.10.2013 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu, naliczanie i pobieranie od właścicieli pojazdów w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za odstąpienie od usunięcia pojazdu w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 130a ust. 2a cytowanej wyżej ustawy, według obowiązujących stawek określonych uchwałą nr PR.0007.10.2013 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu, 7. prowadzenia ewidencji pojazdów usuniętych z drogi, pojazdów w przypadku których nastąpiło odstąpienie od usunięcia, pojazdów przyjętych na parking celem przechowywania, z wyodrębnieniem pojazdów usuniętych na podstawie art.50a cytowanej wyżej ustawy, 8. przedstawiania Zamawiającemu do 7-go dnia każdego miesiąca wykazu pojazdów usuniętych z drogi, pojazdów w przypadku których odstąpiono od usunięcia i pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim, w podziale na: rodzaj usługi, przyczyna usunięcia, jednostka wydająca dyspozycję usunięcia, numer zlecenie, data wydania dyspozycji, kategoria przedziału masy pojazdu, numer rejestracyjny pojazdu, numer VIN, data odbioru pojazdu i dane odbierającego, zgodnie z załącznikiem nr 2 wzoru umowy, 9. prowadzenie przez Wykonawcę dla opłat, o których mowa powyżej odrębnej ewidencji finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 10. każdorazowo (w czasie trwania umowy) do poddania się niezapowiedzianej kontroli przez upoważnionego przez Prezydenta Miasta pracownika, w zakresie prowadzenia dokumentacji, o której mowa powyżej oraz kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej, 11. rozliczanie się dwa razy w miesiącu z pobranych opłat i przekazywanie ich na rachunek bankowy Zamawiającego lub w kasie Urzędu Miasta wraz z wykazem, o którym mowa w pkt 6.7. oraz kopiami kwitariuszy,12. właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych od właścicieli pojazdów, 13. ochrony informacji oraz danych osobowych zebranych w trakcie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi całodobowego przechowywania pojazdów
Dodano: 2016-06-30 - ZP-2380-150,204-17/2016 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 3/2016
Dodano: 2016-06-21 - ZP-2380-106-17/2016 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 2/2016
Dodano: 2016-04-26 - Usuwanie pojazdów z dróg z terenu Miasta Zabrze w trybie art.50a oraz art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
Dodano: 2016-04-13 - Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia
Dodano: 2016-02-19 - ZP-2380-20-17/2016 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części- postępowanie nr 1
Dodano: 2016-02-08 - ZP-2380-434-11/2015 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 6
Dodano: 2015-12-15 - Usuwanie pojazdów z dróg na obszarze miasta Ruda Śląska na podstawie art. 50a i art. 140a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
Dodano: 2015-10-26 - ZP- 2380-234,260-11/2015 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 5
Dodano: 2015-07-27 - Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 4
Dodano: 2015-06-11