Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z dróg na obszarze Miasta Ruda Śląska na podstawie art.50a i art.130austawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6
    41709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z dróg na obszarze Miasta Ruda Śląska na podstawie art.50a i art.130austawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg na terenie Miasta Ruda Śląska i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w sytuacjach, o których mowa w art.50a i art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(j.t Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 2. Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego w granicach administracyjnych miasta dla usuwanych pojazdów z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. 2.1. Prowadzenie (dysponowanie) całodobowym parkingiem strzeżonym dla usuwanych pojazdów przewożących towary niebezpieczne. 3. Usuwanie pojazdów odbywać się będzie całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia (także święta) na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów wydanej zgodnie z art.50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 4. Szacowana ilość pojazdów holowanych w okresie realizacji zamówienia wyniesie 800 sztuk z czego prawie 87% stanowią samochody o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, a w 5% wystąpią okoliczności uprawniające do odstąpienia od holowania. Średni czas parkowania jednego pojazdu wynosi dwa dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach