Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22 22
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
REGON: 37043995300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na usługi wykonywane na terenie powiatu bieszczadzkiego w trybie określonym w art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, który zaczął obowiązywać od dnia 21 sierpnia 2011 r. zwaną dalej ustawą oraz wydanego na podstawie wyżej wymienionej ustawy rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej zwanego dalej rozporządzeniem polegające na: 1) usuwaniu pojazdów na wyznaczony parking strzeżony z dróg położonych na terenie powiatu bieszczadzkiego w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust.1 i 2 ustawy; 2) przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy na parkingu strzeżonym wyznaczonym przez Starostę Bieszczadzkiego ; 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy odrębne zadania (części): 1) Zadanie Nr I: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 tony; 2) Zadanie Nr II: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5 tony; 3) Zadanie Nr III: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. Opisy zadań: 1) Zadanie Nr I: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 tony: Rodzaj pojazdów wchodzących w zakres zadania: rowery, motorowery, motocykle, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład zlecenia usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy inne) obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie do 60 minut; c) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu); d) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący; e) wyciąganie pojazdu spoza drogi o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia; f) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; g) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; h) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; i) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów. Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu laweta w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Brzozowskiego w możliwie najszybszym czasie. Parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym, monitorowanym z całodobowym dozorem. a) ogrodzenie parkingu trwałe - betonowe lub metalowe; b) nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona; c) pojazdy uszkodzone winy być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie; d) minimalna ilość miejsc parkingowych dla pojazdów do 3,5 t - 8 miejsc parkingowych; e) parking zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w usługę: a) dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi; b) dojazd do miejsca zdarzenia podjęcie czynności załadunku pojazdu - odstąpienie od usługi. 2) Zadanie Nr II:Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3, 5 tony: Rodzaj pojazdów wchodzących w zakres zadania: pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład zlecenia usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy inne) obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie do 60 minut; c) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu); d) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący; e) wyciąganie pojazdu spoza drogi o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia; f) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; g) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; h) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; i) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów. Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu laweta i holownik z wciągarką w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Brzozowskiego w możliwie najszybszym czasie. Parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym, monitorowanym z całodobowym dozorem. a) ogrodzenie parkingu trwałe - betonowe lub metalowe; b) nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona; c) pojazdy uszkodzone winy być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie; d) minimalna ilość miejsc parkingowych dla pojazdów powyżej 3,5 t - 4 miejsca parkingowe; e) parking zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w usługę: a) dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi; b) dojazd do miejsca zdarzenia podjęcie czynności załadunku pojazdu - odstąpienie od usługi. 3).Zadanie Nr III: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne: Rodzaj pojazdów wchodzących w zakres zadania: wszelkie pojazdy przewożące materiały niebezpieczne. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład zlecenia usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy inne) obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie do 60 minut; c) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu); d) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący; e) wyciąganie pojazdu spoza drogi o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia; f) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; g) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; h) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; i) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów. Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu laweta, holownik i wciągarka w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Brzozowskiego w możliwie najszybszym czasie. Parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym, monitorowanym z całodobowym dozorem. a) ogrodzenie parkingu trwałe - betonowe lub metalowe; b) nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona; c) pojazdy uszkodzone winy być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie; d) minimalna ilość miejsc parkingowych dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - 2 miejsca parkingowe; e) parking zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w usługę: a) dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi; b) dojazd do miejsca zdarzenia podjęcie czynności załadunku pojazdu odstąpienie od usługi 4. Dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi wydają uprawnione organy, określone przepisami art.130a ust. 4 ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia. 5. Treść art. 130a ustawy z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym w brzmieniu obowiązywania od 21 sierpnia 2011 r. oraz wydanego na jego podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej zawiera Załącznik Nr 1 i 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501180005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną