Przetargi.pl
Usuwanie oraz przechowywanie pojazdów z dróg na terenie dróg Powiatu Lubartowskiego.

Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Fryderyka Chopina 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 855 01 10 , fax. 0-81 855 27 70
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki
    ul. Fryderyka Chopina 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 855 01 10, fax. 0-81 855 27 70
    REGON: 00071452100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie oraz przechowywanie pojazdów z dróg na terenie dróg Powiatu Lubartowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie pojazdów z dróg Powiatu Lubartowskiego oraz parkowanie na parkingu strzeżonym w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym oraz wydanego na jego podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 października 2007 r w sprawie usuwania pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Licencja na drogowy transport rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 125, poz. 874 ), 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4, 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie usługi usuwania lub holowania pojazdów oraz jedno zamówienie w zakresie usługi parkowania pojazdów, które każde było wykonywane przez okres 12 miesięcy - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością - na załączniku nr 5. 5. Wykaz sprzętu tj. pojazd samochodowy przystosowany do usuwania i holowania pojazdów lub przyczepa typu LAWETA przeznaczona do przemieszczania i holowania pojazdów samochodowych - zgłoszona(y) do licencji i potwierdzona(y) przez organ wystawiający licencję. Ponadto należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 6. Oświadczenie Wykonawcy o prawie dysponowania działkami (maksymalnie dwoma) na terenie Powiatu Lubartowskiego- parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wiatą o powierzchni minimum 10 m2 dla rowerów, motorowerów i motocykli, 7. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski./BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach