Przetargi.pl
Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez zamawiającego na terenie Wrocławia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 10000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone treścią art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - ustawy Pzp tj.: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają ważne, wymagane prawem zezwolenia potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław, zaklasyfikowanych do grupy 20 - odpady komunalne, łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, tj. odpady zaklasyfikowane do: A) podgrupy 2001 - odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie, o kodach: 200101; 200102; 200108; 200110; 200111; 200125; 200128; 200130; 200132; 200134; 200136; 200138; 200139; 200140; B) podgrupy 2002 - odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy), o kodach: 200201; 200202; C) podgrupy 2003 - inne odpady komunalne, o kodach: 200301; 200303; 200307; 200399, wydane przez właściwy organ - Prezydenta Wrocławia na podstawie art. 7, ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst: Dz.U. z 2005 roku - Nr 236, poz. 2008 ze zmianami); (2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj: A) udokumentują wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie usług z zakresu: odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, bądź zbierania oraz transportu odpadów lub usług z zakresu gospodarowania odpadami, o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż: 240. 000,00 PLN, przy czym każde z zamówień musi trwać co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych, B) udokumentują należyte wykonanie usług określonych wyżej w ppkt a), (3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ilości nie mniej niż 7 osób, w tym 5 osób do obsługi technicznej oraz 2 osoby do nadzoru i koordynacji prac, 4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: wykażą , iż dysponują co najmniej następującymi środkami technicznymi: a) urządzenia do zbierania odpadów, tj: otwarte kontenery do zbierania odpadów, o pojemności nie mniejszej niż 8m3, w ilości nie mniej niż 20 sztuk, b) samochody przystosowane do załadunku, transportu oraz rozładunku urządzeń - kontenerów, o których mowa wyżej w ppkt a), spełniających warunki określone postanowieniami, posiadanych przez wykonawcę zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie określonym wyżej w pkt (1), w ilości nie mniej niż 2 samochody specjalistyczne do obsługi urządzeń-kontenerów określonych wyżej w ppkt a), (5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: a) posiadanie na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wynikające z przedłożenia stosownego dokumentu, np. informacja banku lub informacja spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek), środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunek 2. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 50 000zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław, o kodach: 200101; 200102; 200108; 200110; 200111; 200125; 200128; 200130; 200132; 200134; 200136; 200138; 200139; 200140; 200201; 200202; 200301; 200303; 200307; 200399, wydane przez właściwy organ - Prezydenta Miasta Wrocławia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (minimum jednego) polegających na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, bądź zbierania oraz transportu odpadów lub usług z zakresu gospodarowania odpadami, o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż: 240.000,00zł, przy czym każde zamówienie musi trwać co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych wg załącznika nr IV wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie, 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat za-kresu wykonywanych przez nich czynności w ramach realizacji zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr V, 11. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr VI, 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt 10 i 11 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach