Urząd Gminy Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7822596 , fax. 022 7822732
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieliszew
ul. Modlińska 1 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 022 7822596, fax. 022 7822732
REGON: 00054957100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wieliszew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: 1) usuwanie odpadów wyselekcjonowanych u źródła i gromadzonych w workach foliowych z podziałem na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i metal - sprzed furtki z zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i rekreacyjnej- raz w miesiącu w terminie ustalonym z urzędem gminy 2) usuwanie odpadów wyselekcjonowanych u źródła z podziałem na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i metal, gromadzonych w pojemnikach o poj. min. 1,5m3, ogólnodostępnych na osiedlach mieszkaniowych o zabudowie blokowej (11 zestawów) - dwa razy w miesiącu, 3) usuwanie odpadów wymieszanych z: a) urzędu gminy - min. trzy razy w tygodniu z kontenera 7 m3 b) plaży w Wieliszewie - min. jeden raz w tygodniu z kontenera 7 m3 w okresie od maja do września, c) środowiskowego ogniska wychowawczego w Krubinie - jeden raz w miesiącu z poj. 1100l. d) hali sportowej w Wieliszewie - dwa razy w tygodniu z 2 pojemników 1100 l e) po zakończeniu imprezy lokalnej - z jednego kontenera o poj. 7m3 4) usuwanie odpadów roślinnych z koszenia trawy na boisku przy hali sportowej w Wieliszewie - jeden raz w miesiącu w okresie od maja do września 5) usuwanie odpadów wielkogabarytowych z zabudowy jednorodzinnej i rekreacyjnej sprzed furtki - dwa razy: w miesiącu kwietniu i wrześniu, 6) usuwanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z zabudowy jednorodzinnej i rekreacyjnej oraz ze szkół i osiedli o zabudowie blokowej - dwa razy: w miesiącu kwietniu i wrześniu 7) zapewnienie dostatecznej ilości odpowiednich pojemników na odpady wyselekcjonowane i odpady wymieszane 8) zapewnienie dostatecznej ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów w kolorach: niebieski - papier i tektura, żółty - tworzywa sztuczne i metale, zielony-szkło, dla nowo przystępujących do systemu, jak i dla właścicieli nieruchomości, z których zostały odebrane odpady. Informacja dla składającego ofertę: 1) Do dnia 31 października 2009r. liczba gospodarstw domowych w zabudowie indywidualnej wynosiła ok. 2350, a w zabudowie rekreacyjnej ok. 2400 2) Do 31 października 2009r. do selektywnej zbiórki odpadów w systemie workowym przystąpiło ok. 70% gospodarstw domowych w zabudowie indywidualnej oraz 25% w zabudowie rekreacyjnej. 3) Ilość usuwanych odpadów z miejsc określonych w ppkt 3)a) i ppkt 3)b) jest orientacyjna i może ulec zwiększeniu. 4) Powierzchnia boiska sportowego - 6700m2 5) W 2008r. zebrano 4,0 Mg odpadów wielkogabarytowych i 3,5 Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 6) Przewidywana ilość imprez lokalnych w ciągu roku - 10 7) Ilość osiedli o zabudowie blokowej - 7 8) Ilość szkół - 7 Dane zawarte w pkt 1) - 2) i pkt 5) mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-24 do godz. 10:00. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 8013 0006 2001 0000 1720 0001; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5 Z zastrzeżeniem pkt. 8.6 (art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych), zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: a: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b: który został wykluczony z postępowania; c: którego oferta została odrzucona. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 2.1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z banku lub kasy, dotycząca zdolności kredytowej Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność kredytowa powinna wynosić min. 100 000,00 zł; 4) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej : Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) Potwierdzenie posiadanych uprawnień : Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 7) Oświadczenie z art. 22 i 24; 8) Aktualne zezwolenia starosty i wójta gminy : Zezwolenie Wójta Gminy Wieliszew na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych oraz aktualne zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 9) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wywóz nieczystości z terenów administrowanych przez ZGN Żoliborz.
Dodano: 2013-01-14 - Prowadzenie na terenie miasta Marki zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych, zbieranych selektywnie w workach, obejmującą opakowania i odpady tworzyw sztucznych, opakowania szklane, opakowania Tetra Pak, puszki po żywności z aluminium i metalu, drobny złom metali kolorowych, makulaturę i ich odzysk
Dodano: 2013-01-07 - Wywóz nieczystości z terenów administrowanych przez ZGN Żoliborz
Dodano: 2012-11-29 - Wywóz nieczystości stałych i odpadów segregowanych z terenów administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Dodano: 2012-11-26 - Wywóz nieczystości stałych i odpadów segregowanych z terenów administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
Dodano: 2011-12-09 - ZP/271/33/11 - Usługi związane z odbiorem i wywozem selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta Ząbki.
Dodano: 2011-11-15 - Wywóz odpadów stałych i usuwanie nieczystości pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wołominie, wykazanych w załącznikach Nr 2, 3, 4.
Dodano: 2011-03-21 - Odbieranie z gospodarstw domowych z terenu miasta Marki odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych
Dodano: 2011-03-17 - usuwanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wieliszew
Dodano: 2011-01-14 - Odbieranie od mieszkańców odpadów (opakowania szklane, makulatura i opakowania z papieru i tektury, opakowania z tworzyw sztucznych, puszki aluminiowe i metalowe) pochodzących z gospodarstw domowych z terenu miasta Marki, zbieranych selektywnie w systemie workowym i ich wywóz do miejsc zagospodarowania
Dodano: 2011-01-12