Przetargi.pl
Usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów, usuwanie karp po ściętych drzewach oraz uporządkowanie terenu po wichurach na terenie Gminy Czerwonak

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6544204 , fax. 061 8120270
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6544204, fax. 061 8120270
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów, usuwanie karp po ściętych drzewach oraz uporządkowanie terenu po wichurach na terenie Gminy Czerwonak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: a) usuwanie drzew, krzewów, odrostów; b) usuwanie karp po ściętych drzewach; c) odmładzanie drzew; d) wymanipulowanie grubizny opałowej wraz z uło?eniem w stosy i przekazanie drewna pod wskazane przez Zamawiającego adresy na terenie gminy Czerwonak, pozyskane drewno jest własnością Zamawiającego; e) wymanipulowanie surowca tartacznego (wraz z uło?eniem na legarach) preferowana długość wyrzynków ok. 4,2 mb oraz przetransportowanie do tartaku w Murowanej Goślinie lub innego wskazanego przez Zamawiającego w tej samej odległości; f) zrębkowanie gałęzi i krzewów oraz załadunek i transport (do 5 km) zrębków we wskazane miejsce lub rozsypanie ich w miejscu wykonywania prac - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego; odpadową masę organiczną nienadającą się do zrębkowania nale?y kompostować we własnym zakresie lub przekazać do kompostowania; g) przesadzanie drzew i krzewów w wieku do 15 lat;h) uporządkowanie terenów po wichurach; w tym równie? usunięcie zawieszonych gałęzi; i) uporządkowanie terenu po wykonaniu wy?ej wymienionych prac.77.21.14.00-6 77.21.15.00-7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.600,00 zł (słownie: pięć_tysięcy_sześćset_złotych). 2) Forma wadium. Wadium mo?e być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, ?e poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienię?nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie nale?y umieścić informację wadium - usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach nale?y składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 12 sierpnia 2009r. do godziny 10:00, c) do oferty nale?y dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium nale?y wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uwa?ał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ?e otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, je?eli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie nale?ytego wykonania tej umowy; - Zamawiający uniewa?nił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający z zastrze?eniem lit. c) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je?eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp (pkt 19 ppkt 2 lit. b SIWZ), nie zło?ył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (pkt 7 ppkt 1 i 2 SIWZ), lub pełnomocnictw, chyba, ?e udowodni, ?e wynika to z przyczyn niele?ących po jego stronie. d) Je?eli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający ?ąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, je?eli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu uniewa?niono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je?eli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemo?liwe z przyczyn le?ących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je?eli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, je?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponowali osobami: - przynajmniej jedną osobą legitymującą się ukończeniem min. średniej szkoły o profilu ogrodniczym lub leśnym albo kursem w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew - przynajmniej jedną osobą legitymującą się ukończeniem kursu operatora pilarek w zakresie ścinki drzew - przynajmniej jedną osobą legitymująca się ukończeniem kursu w zakresie obsługi i eksploatacji pilarek łańcuchowych przy okrzesywaniu i prze?ynce drewna - .przynajmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 132, poz. 839); (2) dysponują lub będą dysponowali nw. niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. minimum: - dwiema profesjonalnymi pilarkami do ścinki drzew, - jednym rębakiem do gałęzi, - frezarką do rudowania karp po ściętych drzewach, - środkiem transportu towarowego, np. samochód cię?arowy, ciągnik z przyczepą c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.:1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie ni?szą ni? 100 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2)Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6, ka?dy z Wykonawców powinien przedło?yć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek zło?yć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, ?e nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być zło?one przedmiotowe oświadczenia dla ka?dego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być zło?one przedmiotowe dokumenty dla ka?dego z nich), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a tak?e zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) ppkt 1 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli w wykazie, o którym mowa powy?ej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, ?e osoba, o których mowa w pkt 6.1) lit. b) ppkt SIWZ posiadają wymaganie kwalifikacjeg) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) ppkt 3 SIWZ h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, je?eli w wykazie o którym mowa powy?ej lit. g), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zło?ona zgodnie z punktem 6.1) lit.c) (1) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek zło?yć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), j) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich mo?e ?ądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) je?eli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy?ej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ?e nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej ni? 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) je?eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powy?ej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło?one przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wa?ność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) kosztorysowe zestawienie wykonane zgodnie z załącznikiem do niniejszej części i SIWZ; c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa?nienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze zło?onego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa nale?y zło?yć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wy?ej - przez Wykonawcę. 5) Je?eli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą wa?ność winny zostać uaktualnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip,czerwonak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach