Przetargi.pl
Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych komunikacji zbiorowej Miasta Białegostoku, zlokalizowanych na terenie objętym obsługą komunikacji miejskiej.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych komunikacji zbiorowej Miasta Białegostoku, zlokalizowanych na terenie objętym obsługą komunikacji miejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac: 1.1. Bieżąca kontrola infrastruktury przystankowej, rozmieszczonej na trasie komunikacyjnej liczącej 200 km; a) usuwanie na bieżąco wszelkich stwierdzonych zabrudzeń urządzeń przystankowych; b) wykonywanie objazdu, dwa razy w tygodniu, wszystkich przystanków objętych zakresem zamówienia, a następnie przekazywanie, za pomocą faksu i poczty elektronicznej, Zamawiającemu, do godziny 10.00 dnia następnego, zestawienia z wykazem prac koniecznych do wykonania oraz informacją o stwierdzonych dewastacjach: stłuczone szyby w ścianach osłonowych wiat przystankowych, wygięte elementy konstrukcyjne wiat, uszkodzone zadaszenie, połamane ławki przystankowe, zniszczone informacje przystankowe; c) podjęcie działań w celu usunięcia zabrudzeń w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zestawienia; d) w przypadku telefonicznego zgłoszenia prac przez Zamawiającego, z późniejszym pisemnym ich potwierdzeniem, Wykonawca jest zobowiązany wykonać je w ciągu 12 godzin; 1.2. Usuwanie ww zanieczyszczeń z : a) konstrukcji wiat przystankowych starego typu (ściany osłonowe ze sklejki wodoodpornej), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli to jest niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w dotychczasowym kolorze, b) konstrukcji wiat przystankowych nowego typu (ściany osłonowe wypełnione szybami lub tworzywem sztucznym typu pleksi, płyta poliwęglanowa itp., zadaszenie wykonane z płyt poliwęglanowych komorowych), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli jest to niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w kolorze RAL 3020, c) osłon rozkładów jazdy i informacji komunikacyjnej zamontowanych w tabliczkach rozkładowych i gablotach informacyjnych, a w przypadku stwierdzenia, że podjęte działania naprawcze nie poprawiły czytelności zamieszczonych informacji - poinformowanie Zamawiającego o konieczności wymiany leksanu (tworzywo sztuczne, zabezpieczające informacje przed zniszczeniem i warunkami atmosferycznymi), d)z powierzchni znaków D-15, tabliczek umieszczonych na urządzeniach przystankowych z nazwami przystanków, nazwami ulic, numerami linii. 2. Do realizacji prac należy stosować technologie, materiały i środki nie powodujące uszkodzenia powierzchni lakierniczych oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych (matowanie powierzchni przezroczystych). 3. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dyspozycyjność pracowników i sprzętu w ilości niezbędnej do wykonania prac określonych w SIWZ, stały kontakt telefoniczny oraz za pomocą faksu, celem przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia (nr telefonu, nr faksu oraz telefonu komórkowego). 4. Wykonawca, w cenie ofertowej, winien uwzględnić możliwość wprowadzenia przez Zamawiającego ewentualnych zmian w wyposażeniu infrastruktury przystankowej, a także możliwość zwiększenia do 10 procent ilości przystanków lub urządzeń przystankowych objętych zakresem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną