Przetargi.pl
Usuwanie materiałów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Istebna

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 1000
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000 1000
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 00054514200010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie materiałów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Istebna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usuwanie materiałów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Istebna. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór materiałów budowlanych zawierających azbest: z placu wskazanego przez Zamawiającego w ilości: - eternit falisty o powierzchni około 7400 m2, t.j. ok. 90 ton. - eternit mały o powierzchni około 7000 m2, t.j. ok. 84 ton. 2. Opakowanie i przygotowanie odpadów zawierających azbest do transportu. zabezpieczenie potrzebnych worków jutowych oraz dostarczeniu kontenera 3. Transport zdemontowanych odpadów do miejsca ich utylizacji. 4. Przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów do ostatecznej utylizacji (karta przekazania odpadu),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia kwoty Wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - posiadają program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego - potwierdzony aktualną decyzją Starosty oraz aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie przeprowadzone zbiórki materiałów zawierających azbest na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto każda - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (jeżeli firma działa krócej to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wzór zał. nr 4), c) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzony oświadczeniem, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, f) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp - potwierdzone oświadczeniem, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - potwierdzone oświadczeniem, h) przyjmą 21-dniowy termin płatności faktury - potwierdzone oświadczeniem, Zamawiający oceniając spełnienie warunków będzie brał pod uwagę przedstawione przez Wykonawcę dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Kompletna oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - załącznik nr 1), 2) oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, spełnieniu warunków z decyzji starosty i przyjęciu warunków płatności (wzór - załącznik nr 2), 3) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 (wzór - załącznik nr 3), 4) informacja na temat doświadczenia - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 4), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) aktualna decyzja Starosty Cieszyńskiego zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi z grupy 17 06 01 na terenie powiatu Cieszyńskiego (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), zgodnie z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) 7) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania takiego podmiotu) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum, 8) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem Umowy oraz SIWZ i przyjęciu ich postanowień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach