Przetargi.pl
Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piątnica w 2014 r.

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2162476 , fax. 86 2152113
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    ul. Stawiskowska 53 53
    18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 86 2162476, fax. 86 2152113
    REGON: 00054229600017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpiatnica.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piątnica w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usunięciu i utylizacji wyrobów zawierających azbest w ilości ok. 14 944 m2 (ok. 202 Mg, wg WFOŚiGW w Białymstoku przyjęto, że 1 m 2 płyty azbestowo-cementowej waży 13,5 kg) w ramach realizacji zadania Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piątnica w 2014 r. Zamawiający zastrzega, że przedstawione ilości wyrobów azbestowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie z powodu nieprecyzyjnego oszacowania odpadów (w m2) przez właścicieli nieruchomości. Zmianie może również ulec liczba osób podana w wykazie z powodu rezygnacji posiadaczy odpadów z dofinansowania. Zakres zamówienia obejmuje: pakowanie, załadunek, transport, rozładunek i utylizację zdjętych pokryć dachowych pochodzących z nieruchomości na terenie Gminy Piątnica. Przystępując do realizacji usługi należy: a) skontaktować się z każdym z właścicieli nieruchomości (wykaz danych będzie podany po podpisaniu umowy). Po ustaleniu dogodnego terminu odbioru, sfotografować miejsce składowania płyt azbestowych przed przystąpieniem do ich odbioru, następnie dokonać czynności zapakowania tych płyt, zważenia i zarejestrowania ich wagi w obecności właściciela nieruchomości, potwierdzając jego podpisem na protokole odbioru odpadu. Po wykonaniu prac, należy ponownie sfotografować miejsce gdzie składowane były płyty azbestowe, dokumentując zakończenie wykonania zadania. Wykonane zdjęcia (z opisem danych każdej nieruchomości) należy przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej. b) przekazać odpady zawierające azbest do unieszkodliwienia, w wydzielonym do tego sektorze Zakładu Przetwarzania i Utylizacji Odpadów w Czartorii gmina Miastkowo, powiat łomżyński, administrowanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łomży ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża. d) udokumentować rzeczywistą ilość odpadów, kartą przekazania odpadu wystawioną przez administratora ZPiUO w Czartorii, gm. Miastkowo. e) po zakończeniu usługi przekazać Zamawiającemu: po jednym egzemplarzu protokołu odbioru odpadu z każdej nieruchomości, wykaz wykonanych prac zawierający: adres nieruchomości, ilość Mg odebranych i przekazanych do unieszkodliwienia płyt azbestowych, wartość wykonanych prac, oświadczenie według § 8 ust. 3 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz wykonane zdjęcia (z opisem danych każdej nieruchomości) w formie elektronicznej. Wartość zamówienia zostanie ustalona w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową usługi i na podstawie rzeczywistej wagi wyrobów zawierających azbest w wykonanym zleceniu i nie może być większa niż wielkość środków, które Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie wykonywania prac objętych przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpiatnica.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach