Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2020-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 65423300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie i parkowanie pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania i prowadzenia parkingu dla pojazdów usuniętych z terenu Miasta Zielona Góra w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ.. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) Zatrudnienie min. 2 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na dojeździe do miejsca zdarzenia w czasie wskazanym w ofercie, liczonym od chwili wydania dyspozycji przez osobę upoważnioną, usuwaniu pojazdów z drogi, załadunku, rozładunku oraz innych czynności związanych z załadunkiem i wyładunkiem pojazdu z lawet oraz holowaniu i przewozie pojazdów na parking. Umowy o pracę powinny być zawarte co najmniej przez cały okres realizacji zadania. Zatrudnienie wykonawca udokumentuje poprzez przedstawienie: w dniu podpisania umowy oświadczenia wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) lub odpowiednią licencję wspólnotową na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1072/2009; z dnia 21 października 2009 r. dotyczącym wspólnych zasad dostępu do rynku międzynarodowych przewozów drogowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 5) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (Tabela nr 1 i Tabela nr 2) wg załącznika nr I.4 do SIWZ. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego; UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.1) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ; Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
Dodano: 2023-11-22 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.)
Dodano: 2020-12-07 - Usuwanie i parkowanie pojazdów
Dodano: 2018-10-25 - Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 5f ustawy Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2017-12-20 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie 3"
Dodano: 2017-10-10 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie 2”.
Dodano: 2017-08-28 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego o DMC do 16t.”
Dodano: 2017-07-26 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego”
Dodano: 2017-07-05 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego o DMC do 16t
Dodano: 2017-04-05 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego”
Dodano: 2017-03-29