Związek Gmin Regionu Płockiego ogłasza przetarg
- Adres: 09-411 Płock, ul. Zglenickiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 366 03 00 , fax. 24 366 03 00
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Płockiego
ul. Zglenickiego 42
09-411 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 366 03 00, fax. 24 366 03 00
REGON: 61021677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres czynności: 1) odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin, 2) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa ) urządzeń, 3) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4) transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, 5) rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819),7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy „PZP” wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495). Zakres prac osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełniania, określono w § 10 Wzoru Umowy, stanowiącej Załącznik Nr 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 5, 6 i 8 ustawy „PZP”; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej, a także zdolności technicznej lub zawodowej; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do przeprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a. zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydane przez właściwy organ administracji publicznej; b. zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydany przez właściwy do tego organ administracji publicznej, zgodnie z ustawą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
Dodano: 2024-04-04 - Usługi Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04
Dodano: 2024-04-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-03-25 - Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
Dodano: 2024-02-13 - Odbiór odpadów komunalnych z obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Dodano: 2024-02-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Sanniki w okresie od 01.03.2024 r. do 30.04.2024 r.
Dodano: 2024-02-06 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-02-02 - „Usługi odbioru oraz przekazania do transportu i utylizacji odpadów”
Dodano: 2024-01-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Gzy w 2024 roku
Dodano: 2024-01-19