Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg
- Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
- Data zamieszczenia: 2013-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
ul. Ciechanowska 54 54
06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
REGON: 00054161200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie eternitu z pokryć dachowych na obiektach użyteczności publicznej i zabudowaniach indywidualnych w Gminie Grudusk - etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest / płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich / o kodach 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie kodów odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2010 r o odpadach (Dz.U. z 2001 r Nr 62 poz. 628/ znajdujących się na nieruchomościach mieszkańców z terenu Gminy Grudusk - demontaż płyt azbestowo - cementowych z pokryć dachowych falistych i płaskich, ich transport oraz unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości: ok.8.309 m2 tj. ok.115,947 Mg (108,017 Mg do zdjęcia z pokryć dachowych, 7,93 Mg składowanych na posesjach mieszkańców i przeznaczonych do unieszkodliwienia). Zakres w/w robót może ulec zmianie. Wykaz nieruchomości z adresem budynku z którego należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U., Nr 109 poz.1158 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 07822000040000016920000001 w Banku Spółdzielczym w Grudusku. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Grudusk - I piętro, przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną