Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usuwanie drzew i krzewów rosnących na terenie Gminy Karpacz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Wyłonienie usługodawcy na wykonanie usług: /Usuwanie drzew i krzewów rosnących na nieruchomościach będących własnością Gminy Karpacz, a przeznaczonych do wycinki/. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2009 roku usługi polegającej na: 1) mechanicznej wycince z frezowaniem drzew i krzewów w pasie drogowym i na pozostałych terenach, 2) mechanicznej wycince krzewów, 3) frezowaniu pni, 4) karczowaniu pni, 5) regulacji i usuwaniu posuszu drzew, 6) regulacji i usuwaniu posuszu krzewów, 7) zabezpieczeniu terenu podczas wykonywania prac, 8) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, 9) Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia od Zamawiającego drewna pozyskanego z wycinki drzew. 1.3. Wysokość stawek za drewno została określona w Zarządzeniu Burmistrza Nr 0152-29/08 z dnia 9 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia cen brutto drewna pozyskanego kosztem nabywcy pochodzącego z wycinki na terenach stanowiących własność Gminy Karpacz, w sposób następujący: 1) grubizna opałowa iglasta - 65,00 zł brutto w tym 7% VAT)/m? (iglaste wszystkie), 2) grubizna opałowa liściasta miękka - 75,00 zł brutto w tym 7% VAT)/m? (topola, wierzba, osika, lipa), 3) grubizna opałowa liściasta twarda - 94,00 zł brutto w tym 7% VAT)/m? (buk, brzoza, klon, dąb, jesion). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawaiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia pilarza-drwala oraz uprawnienia do wykonywania prac pilarskich na wysięgniku (zwyżce). 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący potencjałem technicznym, który powinien zawierać minimum: a) podnośnik montażowy o wysięgu do 18 m; b) piłę motorową; c) samochód ciężarowy o ładowności pow. 3,5 tony. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 9. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia pilarza-drwala oraz uprawnienia do wykonywania prac pilarskich na wysięgniku (zwyżce), d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (minimum: podnośnik montażowy o wysięgniku do 18 m, piłę motorową, samochód ciężarowy o ładowności pow. 3,5 tony), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek - Zdrój
Dodano: 2014-10-01 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w leśnictwie Lesica w latach: 2014, 2015, 2016
Dodano: 2013-12-31 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w latach: 2014, 2015, 2016
Dodano: 2013-10-22 - Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek - Zdrój
Dodano: 2013-09-12 - Wycinka drzew przy drodze leśnej P21L i G2012L w leśnictwie Cieplice.
Dodano: 2012-11-22 - Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój
Dodano: 2012-10-01 - Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój
Dodano: 2012-08-31 - Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój.
Dodano: 2011-10-13 - Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój
Dodano: 2010-11-15 - Usuwanie skutków huraganu na obszarach przyrodniczo cennych na terenie miasta Legnicy - w Lasku Złotoryjskim w Legnicy w rozliczeniu z surowcem drzewnym pochodzącym z usuwanych wiatrołomów i wiatrowałów
Dodano: 2010-11-04