Przetargi.pl
Usuwanie azbestu z terenu gminy Nurzec-Stacja oraz pokrycie blachą budynku gminnego w Augustynce

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu z terenu gminy Nurzec-Stacja oraz pokrycie blachą budynku gminnego w Augustynce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie azbestu z terenu gminy Nurzec-Stacja oraz pokrycie blachą budynku gminnego w Augustynce. I. Pierwsza część zamówienia obejmuje: zdjęcie pokrycia azbestowego z budynków, mieszkalnych i gospodarczych określonych szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ; transport zabezpieczonych odpowiednio płyt azbestowych i wywóz na miejsce składowania, wskazane przez wykonawcę. W przypadku gdy właściciel budynku ma zdemontowane pokrycie azbestowe, Wykonawca zobowiązany będzie do transportu i utylizacji odpadu. Zamawiający obciążony będzie kosztami z wyłączeniem demontażu pokrycia. Do realizacji przyjęto budynki mieszkalne i gospodarcze, które stanowią około 1321m2 powierzchni oraz 867 m2 płyt eternitowych zdemontowanych przez właścicieli budynków. II. Druga część prac dotyczy pokrycia blachą trapezową dachu, orynnowania, remontu komina, oszalowania budynku gminnego znajdującego się w miejscowości Augustynka 45. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja w kancelarii pok. 5 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej (wadium) dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: - są uprawnieni do wykonania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 Prawo Zamówień Publicznych, - oferent musi udowodnić zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie 5 ostatnich lat, zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, - w przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przedłożone dokumenty (umowa spółki, uchwała wspólników lub wypis z Rejestru Sądowego) winny wykazywać, że złożenie oferty nie następuje z naruszeniem przepisu art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. Kodeks Spółek Handlowych /Dz.U.z 2000r. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm./, - oferta musi obejmować całość zamówienia, - oferent wykona zadania własnymi siłami, - każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę sam lub jako reprezentant spółki. Oferent, który przedłoży więcej niż jedna ofertę zostanie wykluczony z postępowania, Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest, - wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne, - wykonawca musi posiadać aktualną umowę ze wskazanym zakładem na przyjecie odpadów zawierających azbest lub inny równoważny dokument. - wykonawca zajmujący się transportem odpadów niebezpiecznych musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu w/w odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych, - oferent musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do jednostek sprzętowych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, - wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 3 do SIWZ); - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 4 do SIWZ); - aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (dopuszcza się składanie oświadczeń). - wykaz robót podobnych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz inwestora, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest ich transportem i utylizacją - minimum jedno zamówienie, (zał. Nr 5 do SIWZ) - decyzja Starosty Siemiatyckiego zatwierdzającego program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych (art. 28 cyt. powyżej ustawy), - informacja o strukturze organizacyjnej zakładu wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami osób odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia, w tym wypis właściwej Izby Inżynierów kierownika robót, (zał. Nr 6 do SIWZ) - wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zadania, (zał. Nr 7 do SIWZ) - polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - określenie miejsca składowania odpadów i sposób transportu; informacja o zakładzie przyjmującym azbest w tym umowa ze wskazanym zakładem na przyjęcie materiałów zawierających azbest lub inny równoważny dokument. - parafowany przez upoważnione osoby projekt umowy, (zał. Nr 8 do SIWZ) Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach