Przetargi.pl
Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1) usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych do studni wodomierzowej, a w przypadku jej braku do obrysu budynku. Do usuwania awarii należy przystąpić max. 3 godz. od zgłoszenia telefonicznego bądź elektronicznego. Na terenie gminy jest obecnie około 300 km sieci wodociągowej i około 5400 szt. przyłączy wodociągowych. Wartości te będą ulegać sukcesywnemu zwiększeniu wraz z rozwojem gminy Puck. Zajecie pasa drogowego i organizacja ruchu na odcinkach sieci wodociągowej , na których usuwana jest awaria wraz z opłatami w zakresie wykonawcy, 2) wymiana zużytych, wyeksploatowanych lub zniszczonych elementów sieci i przyłączy wodociągowych, naprawa niesprawnych hydrantów, drobne zmiany i przeróbki na istniejącej sieci i przyłączach wodociągowych nie związane z awariami - w zleconym zakresie, 3) wymiana wodomierzy u odbiorców wody – maksymalnie 3 dni po zgłoszeniu za pomocą poczty elektronicznej przez pracownika urzędu gminy, 4) odcięcia i ponowne podłączenia przyłączy wodociągowych odbiorcom wody - maksymalnie 3 dni po zgłoszeniu za pomocą poczty elektronicznej przez pracownika urzędu gminy 5) wymiana pomp głębinowych na ujęciach wody, 6) odtworzenie nawierzchni drogi po usunięciu awarii. 7) w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie stosownego zezwolenia zarządcy drogi. Wykonawca odpowiada również za przygotowanie projektu organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem, jak również oznakowanie i zabezpieczenie miejsc robót w pasie drogowym na czas usuwania awarii. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, przygotowaniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczeniem organizacji ruchu drogowego na czas usuwania awarii obciążają Wykonawcę. Opłata administracyjna za zajęcie pasa ruchu obciąża Zamawiającego. 8) o terminie i miejscu prowadzenia prac Wykonawca będzie każdorazowo informował przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela eksploatatora sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. Co do zasady informacja w tym przedmiocie będzie dokonywana w formie wiadomości e-mail. 9) Potwierdzenie usunięcia awarii stanowi protokół awaryjny podpisany przez przedstawiciela eksploatatora wodociągu oraz w przypadku usuwania awarii na terenie prywatnym podpisany przez jego właściciela. Termin przystąpienia do usuwania awarii: Czas przystąpienia Wykonawcy do usuwania awarii, o której mowa w pkt. 1 nie może przekroczyć 3 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Za zgłoszenie Strony uznają zgłoszenie elektroniczne (e-mail) lub telefoniczne dokonane przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia telefonicznego zostanie ono potwierdzone wiadomością e-mail. Czas na usunięcie awarii liczy się od dokonania zgłoszenia, nie zaś jego potwierdzenia. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wymiany wodomierzy u odbiorców wody w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia elektronicznego (e-mail) przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 10.4.1 ppkt. 12. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach