Przetargi.pl
Usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie działania Związku Komunalnego "PAPROTNIA"

Związek Komunalny "Paprotnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 08107 Paprotnia, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 111 , fax. 256 312 111
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Paprotnia"
    ul. Jana Pawła II 20
    08107 Paprotnia, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 111, fax. 256 312 111
    REGON: 71165934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkpaprotnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie działania Związku Komunalnego "PAPROTNIA"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na usuwaniu awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych, sieci i przyłączach kanalizacyjnych na terenie działalności Związku przez okres trzech lat. 2.1.1 Długość sieci wodociągowej wynosi około 255 km, większość z PVC i PE ale występuje również żeliwo i azbestocement oraz stal 2.1.2 Długość sieci kanalizacyjnej około 25 km, PVC i PE 2.1.3 Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii dokonywane będzie 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu. 2.1.4 Czas przystąpienia w terenie do usuwania awarii nie może przekroczyć 3 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.1.5 Czas usunięcia awarii do 12 godzin. (Termin 12 h na usunięcie zgłoszonej awarii należy rozumieć jako czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia wystąpienia awarii do momentu otwarcia zasuwy i napełnienia odcinka wodociągu oraz stwierdzenia jego szczelności w miejscu wystąpienia zgłaszanej awarii lub jako czas do momentu zapewnienia spławności kanalizacji. Możliwe jest wydłużenie terminu na usunięcie awarii przez Zamawiającego w przypadku kiedy Zamawiający uzna, że zachodzi taka konieczność.) 2.2 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 2.2.1 Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia – 24 miesiące od dnia dokonania odbioru. 2.2.2 Ponadto Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję przez wskazany przez siebie okres. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. Wymagane minimum gwarancji – 2 lata. 2.2.3 W okresie rękojmi koszty związane z wszelkimi naprawami urządzeń ponosić będzie Wykonawca. 2.3 Wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.3.1 Usługi należy wykonać zgodnie, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 2.3.2 Wszystkie dostarczone i zamontowane materiały użyte do usunięcia awarii muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE 2.3.3 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania, o ile to będzie konieczne – działając z upoważnienia Zamawiającego – wszelkich niezbędnych zezwoleń i decyzji dotyczących wykonywanego przedmiotu zamówienia. 2.3.4 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 2.3.5 Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach