Związek Komunalny "Paprotnia" ogłasza przetarg
- Adres: 08107 Paprotnia, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 312 111 , fax. 256 312 111
- Data zamieszczenia: 2018-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Paprotnia"
ul. Jana Pawła II 20
08107 Paprotnia, woj. mazowieckie
tel. 256 312 111, fax. 256 312 111
REGON: 71165934900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkpaprotnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie działania Związku Komunalnego "PAPROTNIA" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na usuwaniu awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych, sieci i przyłączach kanalizacyjnych na terenie działalności Związku przez okres trzech lat. 2.1.1 Długość sieci wodociągowej wynosi około 255 km, większość z PVC i PE ale występuje również żeliwo i azbestocement oraz stal 2.1.2 Długość sieci kanalizacyjnej około 25 km, PVC i PE 2.1.3 Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii dokonywane będzie 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu. 2.1.4 Czas przystąpienia w terenie do usuwania awarii nie może przekroczyć 3 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.1.5 Czas usunięcia awarii do 12 godzin. (Termin 12 h na usunięcie zgłoszonej awarii należy rozumieć jako czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia wystąpienia awarii do momentu otwarcia zasuwy i napełnienia odcinka wodociągu oraz stwierdzenia jego szczelności w miejscu wystąpienia zgłaszanej awarii lub jako czas do momentu zapewnienia spławności kanalizacji. Możliwe jest wydłużenie terminu na usunięcie awarii przez Zamawiającego w przypadku kiedy Zamawiający uzna, że zachodzi taka konieczność.) 2.2 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 2.2.1 Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia – 24 miesiące od dnia dokonania odbioru. 2.2.2 Ponadto Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję przez wskazany przez siebie okres. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. Wymagane minimum gwarancji – 2 lata. 2.2.3 W okresie rękojmi koszty związane z wszelkimi naprawami urządzeń ponosić będzie Wykonawca. 2.3 Wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.3.1 Usługi należy wykonać zgodnie, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 2.3.2 Wszystkie dostarczone i zamontowane materiały użyte do usunięcia awarii muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE 2.3.3 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania, o ile to będzie konieczne – działając z upoważnienia Zamawiającego – wszelkich niezbędnych zezwoleń i decyzji dotyczących wykonywanego przedmiotu zamówienia. 2.3.4 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 2.3.5 Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie”
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych 35 lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-09 - Obsługa techniczna wind zlokalizowanych w budynkach internatowych w Oddziale Terenowym Zachodniopomorskim
Dodano: 2024-03-28 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-03-12 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-02-29 - Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
Dodano: 2024-02-12 - USŁUGA SERWISU SERWEROWNI DLA UKSW W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych przeglądów technicznych obiektów zamawiającego w Warszawie.
Dodano: 2024-01-30 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-01-26 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-01-22