Przetargi.pl
Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8743699 , fax. 046 8743699
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16 16
    96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8743699, fax. 046 8743699
    REGON: 00106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie awarii instalacji wodociągowych przy użyciu własnego sprzętu:bieżące usuwanie awarii na sieciach wodociągowych a w szczególności pęknięć przewodów rozdzielczych i przyłączy, usuwanie nieszczelności zaworów, wymiana nawiertak i pozostałej armatury wraz z hydrantami,w przypadku awarii pompy głębinowej- wymontowanie jej i dowóz do punktu naprawy oraz przewóz i zamontowanie wraz z uruchomieniem pompy. Po każdej wymianie pompy chlorowanie i odkażanie. Skuteczność prac należy potwierdzić badaniem wody,realizacja indywidualnych zleceń Zamawiającego z zakresu spraw związanych z bieżącymi remontami, wynikającymi z eksploatacji urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę, m. in. wymiana złóż filtracyjnych, armatury na SUW i hydroforni.Inne informacje dotyczące przedmiotu przetargu: 1. Budowę sieci wodociągowej Gminy Brzeziny rozpoczęto w 1991 roku. Obecnie długość sieci wynosi 113 km. Na terenie gminy znajdują się 4 stacje uzdatniania wody: w Gałkówku Kolonii, w Jaroszkach, w Paprotni i w Przecławiu oraz 1 hydrofornia w Dąbrówce Dużej. 2. Ponadto do obowiązków Wykonawcy, który wygra przetarg będzie należało:zgłaszanie uwag i współpraca z Urzędem Gminy Brzeziny oraz konserwatorami wodociągów,niezwłoczne i w czasie nieprzekraczającym 1 godziny od uzyskania informacji o wystąpieniu awarii, rozpoznanie zakresu awarii, miejscu jej wystąpienia, zabezpieczenie przed jej negatywnymi skutkami tj. zamknięcie odcinających zasuw wodociągowych oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsca awarii i prowadzenie prac w sposób ciągły aż do jej likwidacji. Jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie to możliwe Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego, podając przyczynę i przewidywany termin naprawy, w przypadku, gdyby usunięcie awarii wymagałoby czasu dłuższego niż 12 godzin Wykonawca określi godziny dostaw wody i poinformuje o tym właściciela sieci wodociągowej oraz indywidualnych odbiorców wody. 3. Wykonawca przystąpi do prac na podstawie pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy Brzeziny. 4. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy za wykonane prace oraz zamontowane urządzenia licząc od dnia usunięcia awarii. 5. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania zajętego terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie trwania realizacji robót. 7. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Jeżeli Wykonawca opóźni się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do usuwania drobnych awarii niewymagających pracy ciężkiego sprzętu bez udziału Wykonawcy. 9. Wykonawca, który wygra przetarg powinien zapewnić łączność telefoniczną przez całą dobę przez cały tydzień w celu zgłaszania ewentualnych awarii. Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii dokonywane będzie również w dni świąteczne. 10. Niezbędne do wykonania materiały zostaną zakupione i dostarczone przez Wykonawcę. Obowiązek ten nie dotyczy pomp, które w razie konieczności zakupi Zamawiający. 11. Dojazd na miejsce awarii leży po stronie Wykonawcy. 12. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca i dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. 13. Zamawiający dopuszcza aby na etapie składania oferty i przy realizacji zadania Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach