Przetargi.pl
Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Gminy Nieporęt.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Gminy Nieporęt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii zaistniałych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Gminy Nieporęt w roku 2009. 1)Długość sieci wodociągowej Gminy Nieporęt 112 km, w tym: 2.5 km sieci wykonanej z PE - 3 km sieci wykonanej z rur stalowych, 106.5 km sieci wykonanej z PVC 2) długość sieci kanalizacyjnej Gminy Nieporęt 5.1km 3) przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii dokonywane będzie również w dni świąteczne 4) czas przystąpienia do usuwania awarii nie może przekroczyć 2 godzin od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego 5) czas usunięcia awarii do 12 godzin. 6) Zamawiający przewiduje miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 1800 zł (netto) + obowiazujacy podatek VAT, za całodobową gotowość dio usuwania awarii na sieci wodociagowej i kanalizacyjnej Gminy Nieporęt, 2. Wykonanie zamówienia, w całości lub w części, nie może być powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 930000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 1)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr.3 do SIWZ. 2)dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4.Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3)Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt X.ppkt1-3 i 5-6 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 4)Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 3)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat; a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 5)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. nr.171, poz. 1058), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ; 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na 50 000,00 złotych. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1)winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach