Przetargi.pl
Usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odczyty i plombowania wodomierzy oraz wystawianie faktur za zużytą wodę i odebrane ścieki na terenie Gminy Pszczółki

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2018-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odczyty i plombowania wodomierzy oraz wystawianie faktur za zużytą wodę i odebrane ścieki na terenie Gminy Pszczółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odczyty i plombowania wodomierzy oraz wystawienie faktur za zużytą wodę i odebrane ścieki na terenie Gminy Pszczółki. Zadanie zostało podzielone na następujące zakresy: 1. ZAKRES I Usuwanie awarii urządzeń, sieci wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: a) usuwanie awarii urządzeń służących do poboru wody pitnej, przepompowni ścieków i wód opadowych oraz urządzeń oczyszczalni ścieków w Pszczółkach i w Różynach, b) usuwanie awarii sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej, c) odłączanie (na wniosek Wójta) odbiorców zalegających z opłatami za pobór wody i odprowadzanie ścieków lub odbiorców odprowadzających ścieki o parametrach niezgodnych z obowiązującymi przepisami. 2. ZAKRES II Konserwacja i utrzymanie ujęć wody pitnej, przepompowni ścieków, przepompowni wód opadowych i kanalizacji deszczowej na terenie gminy oraz oczyszczalni ścieków w Różynach, w tym: a) utrzymanie porządku oraz prowadzenie prac konserwacyjnych w ww. obiektach, b) prowadzenie prawidłowej eksploatacji ww. obiektów, w tym transport skratek z oczyszczalni ścieków w Różynach do oczyszczalni ścieków w Pszczółkach, c) zakup niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do utrzymania poszczególnych obiektów, takich jak: paliwo do kosiarek i agregatów prądotwórczych, bezpieczników, żarówek, środków odkażających (podchloryn sodu), środków czystości, wapna do posypywania skratek, d) prowadzenie ewidencji zużytej energii elektrycznej i wydobytej wody (prowadzenie dzienników eksploatacji) oraz przekazywanie ich kopii do Zamawiającego do 7 dnia każdego następnego miesiąca, natomiast w miesiącu grudniu do dnia 22 grudnia. e) prowadzenie obsługi, przeglądów i konserwacji urządzeń znajdujących się w ww. obiektach wraz z prowadzeniem kart eksploatacyjnych tych urządzeń, f) obsługa inspektorów Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz pracowników Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, g) dokonywanie odbiorów nowo wybudowanych sieci wod-kan z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, h) płukanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z czyszczeniem studni i osadników deszczowych oraz utylizacja odpadów (długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi około 7300 m, ilość wpustów wraz z osadnikami około 205 szt. oraz około 5 szt. studni chłonnych), w terminie wskazanym przez Zamawiającego (prace należy wykonać raz w roku w miesiącu kwietniu). Prawidłowość wykonania prac Zamawiający potwierdzi przez podpisanie protokołu odbioru prac, i) prowadzenie książek obiektów, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji i obiektów znajdujących się w załączniku nr 2 do umowy, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz przekazanie protokołów z przeglądów obiektów: za 2018 rok do 30.04.2018 r. (przegląd ogólnobudowlany i elektryczny), za 2019 rok do 30.04.2019 r. (przegląd ogólnobudowlany), j) niezwłoczne pisemne powiadamianie właściciela obiektu i urządzeń o zauważonych awariach oraz koniecznych remontach, k) wykonywanie 1 raz na kwartał badań jakości wody ze wszystkich ujęć w gminie Pszczółki oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 14 dni po zakończeniem danego kwartału. W ostatnim kwartale trwania umowy wyniki badań jakości wody należy przekazać do 7 dni przed zakończeniem kwartału, l) dokonywanie przy udziale Zamawiającego kontroli odbiorców, w zakresie dostawy wody i odbioru ścieków. 3. ZAKRES III Odbiory, odczyty i plombowanie wodomierzy wraz z wystawieniem faktur, w tym: a) odbiór nowych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych budowanych przez prywatnych inwestorów – na zlecenie Zamawiającego, b) plombowanie zamontowanych wodomierzy – na zlecenie Zamawiającego, c) montaż nowych wodomierzy wraz z gniazdem wodomierzowym - na zlecenie Zamawiającego, d) wymiana wodomierzy - na zlecenie Zamawiającego, e) dokonywanie raz na kwartał odczytów wszystkich wodomierzy zamontowanych w gminie Pszczółki wraz z wystawieniem faktur za zużytą wodę i odebrane ścieki oraz kontrolę stanu technicznego wodomierzy, f) wystawianie raz na kwartał faktur za zużytą wodę i odebrane ścieki odbiorcom nieposiadającym wodomierzy, g) sporządzanie i dostarczanie protokołów odbioru przyłączy oraz plombowań wodomierzy do Urzędu Gminy w Pszczółkach, w terminie wskazanym w zleceniu. Zlecenie prac stanowiących zakres III przedmiotu zamówienia może odbyć się na podstawie zlecenia telefonicznego, jednak w celu dokonania zapłaty zlecenie telefoniczne musi być potwierdzone na piśmie. Uszczegółowienie zakresu III stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w gminie Pszczółki jest ok. 300 odbiorców usług nieposiadających wodomierzy oraz ok. 2.200 odbiorców usług posiadających wodomierze. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac w przedmiotowym zadaniu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach