Przetargi.pl
Usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz odczyty i plombowania wodomierzy na terenie Gminy Pszczółki.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz odczyty i plombowania wodomierzy na terenie Gminy Pszczółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii, konserwacja sieci, urządzeń i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz odczyty i plombowania wodomierzy na terenie Gminy Pszczółki, w 2010 roku w podziale na następujące zakresy robót: ZAKRES I - usuwanie awarii na urządzeniach, sieciach i przyłączach wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Pszczółki, w tym: - usuwanie awarii na urządzeniach służących do poboru wody pitnej, przepompowniach ścieków i wód opadowych oraz oczyszczalni ścieków w Różynach, - usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - odłączanie odbiorców zalegających z opłatami za wodę, odprowadzających ścieki o parametrach niezgodnych z obowiązującymi przepisami. ZAKRES II - konserwacja i utrzymanie ujęć wody pitnej, przepompowni ścieków i wód opadowych, oczyszczalni ścieków w miejscowości Różyny oraz kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Pszczółki, w tym: - utrzymanie porządku oraz prowadzenie prac konserwacyjnych w ww. obiektach, - prowadzenie prawidłowej eksploatacji ww. obiektów, w tym transport skratek z oczyszczalni ścieków w Różynach do oczyszczalni ścieków w Pszczółkach, - zakup niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do utrzymania poszczególnych obiektów, takich jak: paliwo do kosiarek, bezpieczniki, żarówki, środki odkażające (podchloryn sodu), środki czystości, - prowadzenie ewidencji zużytej energii elektrycznej i wydobytej wody (dzienniki eksploatacji), - obsługa inspektorów Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, - dokonywanie odbiorów nowo wybudowanych przyłączy i sieci wod-kan. z udziałem przedstawicieli Urzędu Gminy w Pszczółkach, - dwukrotne płukanie sieci kanalizacji deszczowej w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. ZAKRES III - odbiory i odczyty wodomierzy, w tym: - plombowanie zamontowanych wodomierzy, odbiór nowych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych budowanych przez prywatnych inwestorów, - zakup i montaż nowych wodomierzy na zlecenie Zamawiającego, - odczyty stanów wodomierzy na zlecenie Zamawiającego wraz z kontrolą ich stanu technicznego, - sporządzanie i dostarczanie protokołów odbioru do Urzędu Gminy w Pszczółkach. (Średniorocznie zostaje odebranych i zaplombowanych ok. 370 sztuk wodomierzy, z czego ok. 70 % stanowią wodomierze nowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, c) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (samochód ciężarowy skrzyniowy, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt.1 lit. a), c), e), - wspólnie, natomiast warunki określone w pkt.1 lit. b), d), - każdy z osobna, c) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia/nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1, oraz następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym (samochód ciężarowy skrzyniowy, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zabezpieczenia potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, d ) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik do formularza ofertowego), e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do formularza ofertowego), f) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt 1. lit. b),e). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną