Przetargi.pl
Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Al. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 487 11 08
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Al. Wojska Polskiego 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 022 487 11 08
    REGON: 013271370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa ta będzie polegała na usuwaniu awarii i wykonywaniu planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymaniu całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno, a w szczególności:1) podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii tj. przyjazd na miejsce awarii i rozpoczęcie prac w celu jej usunięcia w czasie nie dłuższym niż wskazany w formularzu ofertowym,2) usunięcie awarii maksymalnie do 12 godzin od chwili zgłoszenia, 3) wymiana uszkodzonych zasuw, hydrantów, zdrojów ulicznych oraz odcinków sieci, jako planowych prac wskazanych i uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy,4) wykonywanie innych prac zleconych dotyczących infrastruktury sieciowej wodno-kanalizacyjnej na rzecz Urzędu Gminy Leszno,5) utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego. 2. Rozliczenie w/w zakresu usług nastąpi na podstawie zestawienia rzeczywiście wykonanych prac dla każdej awarii lub prac planowych przez Wykonawcę w czasie realizacji niniejszej umowy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy), potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu;1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł).Zamawiający wymaga, aby dokument gwarancyjny był ważny przez cały okres realizacji umowy.1.3. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania realizowane przez minimum 10 miesięcy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, w szczególności dotyczące usuwania awarii i/lub planowych prac na sieciach wodno-kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) każde./W zakresie składania wspólnych ofert lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich:W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przynajmniej jeden z tych wykonawców musi spełnić w/w warunek. W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich, podmiot na zasoby, którego powołuje się wykonawca musi spełnić w/w warunek w całości/.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej czterema pracownikami fizycznymi zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, którzy będą wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia oraz jedną osobą nadzorującą wykonywanie napraw i usuwanie usterek.c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem w celurealizacji zamówienia tj. koparko-ładowarka, minikoparka, samochód ciężarowy,samochód dostawczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach