Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225651560 , fax. 225651560
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
ul. Rakowiecka 25/25
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225651560, fax. 225651560
REGON: 015259663 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii i czyszczenie kanalizacji deszczowej oraz wypompowywanie wody z dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe mające na celu poprawę bezpieczeństwa na 292 drogach gminnych i 18 drogach wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie. Na zamówienie składają się następujące roboty: 1.Roboty związane z usuwaniem awarii kanalizacji deszczowej na drogach gminnych i wewnętrznych. 2.Roboty związane z czyszczeniem sieci kanalizacji deszczowej dróg gminnych i wewnętrznych. 3.Roboty w zakresie wypompowywania wody z dróg gminnych i wewnętrznych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumienia art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks Pracy ( Dz. U. 2014 poz. 1502 tj., z późn. zm.) osób do wykonywania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Kosztorysy ofertowe (wzór druku załączniki nr 8A i 8B do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej wraz z drogami przyległymi w miejscowości Ustanów, gm. Prażmów.
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kopana i Pawłowice, Gmina Tarczyn
Dodano: 2024-02-09 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2024-01-10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2023-10-25 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2023-09-20 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gródek Nowy
Dodano: 2023-03-27 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne zewnętrzne na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu
Dodano: 2022-10-05 - ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA
Dodano: 2021-04-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd w tym: Etap I – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – Zadanie II Etap II – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – Zadanie III
Dodano: 2021-02-03 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – etap III
Dodano: 2021-02-01