Przetargi.pl
Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jonkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usług mających na celu usunięcie ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad i usterek sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo. Miejsce realizacji zamówienia: Jonkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, rozbiórkowe, montażowe i usługi geodezyjne. 2. Zakres zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) kanalizacja grawitacyjna PCV ? 200 o łącznej długości 1085 m - odcinki od studni do studni: D22A-D24, D30-D21A, D21-D20A-D20, D43-D42-D45, D41-D44, D30-D40, D18-D17A-D17B, D17B-D12, D10AB-D11, D7-D8 oraz studnia D114A. 2) studnie z kręgów żelbetowych ? 1200 mm szt. 35 (zdemontowane materiały do ponownego montażu), 3) odtworzenie terenów rolniczych ( w tym łąki i pastwiska ) i obsianie trawą - 3300 m2, 4) odtworzenie zniszczonych punktów granicznych - 150 szt. Zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu składającej się na SIWZ dokumentacji projektowej - ogranicza się wyłącznie do odcinków kanalizacji wyszczególnionych powyżej. Ze względu na trudne warunki gruntowo-wodne oraz specyfikę lokalizacji części sieci, w razie konieczności roboty ziemne należy wykonywać jako wąskoprzestrzenne, a w przypadku występowania wód gruntowych - z zastosowaniem grodzic oraz igłofiltrów. W cenie należy również uwzględnić wywóz urobku (brak możliwości składowania na działkach prywatnych). 3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również: 1) organizację placu budowy; 2) zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11). 3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 4) uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego. 5) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia; 6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót. 5. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych) oraz w przypadku studni - odzyskanych podczas demontażu. Zdemontowane rury należy złożyć na najbliższe uzgodnione z inwestorem miejsce. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Obowiązującą formą wynagrodzenia, będzie wynagrodzenie kosztorysowe (obmiarowe) podlegające rozliczeniu w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót i świadczeń. 2) Określone wstępnie w ofercie wybranego wykonawcy całkowite wynagrodzenie brutto (cena oferty) będzie stanowiło maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego, którego strony nie będą mogły przekroczyć w trakcie realizacji umowy. 3) Ostateczne określenie wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu zamówienia na podstawie rozliczenia uwzględniającego: - faktycznie wykonane ilości robót stwierdzone dokonanym obmiarem i pozostałych świadczeń oraz - ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 4) Ceny jednostkowe robót oraz innych świadczeń podane przez Wykonawcę w Kosztorysie Ofertowym będą wiążące i nienaruszalne w trakcie realizacji zamówienia. 5) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi na podstawie wystawionej przez niego faktury VAT, po protokólarnym odbiorze przedmiotu zamówienia i przedłożeniu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zaakceptowanego przez inspektora nadzoru. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur. 7) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 11:00 dnia 23.08.2012 r. wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16 I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach