Przetargi.pl
Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko - czeskiej granicy państwowej - etap 4, pomiar słupków środkowych znaków granicznych oraz słupów na odcinkach wodnych na polsko-ukraińskiej granicy państwowej

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko - czeskiej granicy państwowej - etap 4, pomiar słupków środkowych znaków granicznych oraz słupów na odcinkach wodnych na polsko-ukraińskiej granicy państwowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu usterek w oznakowaniu polsko - czeskiej granicy państwowej - etap 4, pomiarze słupków środkowych znaków granicznych oraz słupów na odcinkach wodnych na polsko-ukraińskiej granicy państwowej. 2. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 2 części, zgodnie z opisem poszczególnych części zamieszczonym poniżej, przy czym w ramach realizacji części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych). 3. Minimalny wymagany okres gwarancji (dla część 1 i 2 zamówienia) wynosi 36 miesięcy i 36 miesięcy rękojmi na wykonane prace, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło odebranie tych prac. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 8.500,00 zł. (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty. 2. W przypadku częściowego składania ofert, wadium wynosi odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty Część 2 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem oferty i innych wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez nich do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Do składanego pełnomocnictwa należy dołączyć stosowny dokument/stosowne dokumenty potwierdzające prawo osoby/osób udzielającej/udzielających pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach