Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko - czeskiej granicy państwowej - etap 4, pomiar słupków środkowych znaków granicznych oraz słupów na odcinkach wodnych na polsko-ukraińskiej granicy państwowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu usterek w oznakowaniu polsko - czeskiej granicy państwowej - etap 4, pomiarze słupków środkowych znaków granicznych oraz słupów na odcinkach wodnych na polsko-ukraińskiej granicy państwowej. 2. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 2 części, zgodnie z opisem poszczególnych części zamieszczonym poniżej, przy czym w ramach realizacji części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych). 3. Minimalny wymagany okres gwarancji (dla część 1 i 2 zamówienia) wynosi 36 miesięcy i 36 miesięcy rękojmi na wykonane prace, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło odebranie tych prac. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 8.500,00 zł. (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty. 2. W przypadku częściowego składania ofert, wadium wynosi odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty Część 2 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem oferty i innych wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez nich do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Do składanego pełnomocnictwa należy dołączyć stosowny dokument/stosowne dokumenty potwierdzające prawo osoby/osób udzielającej/udzielających pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Sadowne obręby ewidencyjne: Kołodziąż Rybie, Sokółka.
Dodano: 2024-02-21 - Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na wskazanych odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie oprac. produktów geoprzestrzennych
Dodano: 2023-05-31 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków (dwie części)
Dodano: 2023-04-08 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków (dwie części)
Dodano: 2023-02-02 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Wrotnów, gmina Miedzna.
Dodano: 2022-11-19 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Wrotnów, gmina Miedzna.
Dodano: 2022-09-22 - Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław
Dodano: 2021-02-12 - Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarząd Zlewni we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-01 - Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbudowy drogi powiatowej nr 4244W poprzez budowę rowów
Dodano: 2020-12-18 - podział nieruchomości AMW w Białymstoku, ul. Wiadukt
Dodano: 2020-12-15