Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-804 Gdańsk, ul. Franciszka Rogaczewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 326 18 88 , fax. 58 326 18 89
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19
80-804 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 326 18 88, fax. 58 326 18 89
REGON: 190536641 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzgw.gda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie powalonych drzew z rzeki Baudy, Wierzycy i Raduni w podziale na następujące części: Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt. z rzeki Baudy w km 26+100 – 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część II: Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt. z rzeki Wierzycy w km 54+300 – 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część III: Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt. z brzegu rzeki Raduni w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Usunięcie powalonych drzew z rzeki Baudy, Wierzycy i Raduni w podziale na następujące części: Część I: Usunięcie powalonych drzew w ilości 332 szt z rzeki Baudy w km 26+100 – 40+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część II: Usunięcie powalonych drzew w ilości 151 szt z rzeki Wierzycy w km 54+300 – 62+000 wraz z uporządkowaniem terenu Część III: Usunięcie powalonych drzew w ilości 3 szt z brzegu rzeki Raduni w km 22+500 w miejscowości Lublewo Gdańskie wraz z uporządkowaniem terenu.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został zawarty w Części III SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w Części III SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, określił czynności w zakresie realizacji zamówienia do których wykonania wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.). Sposób dokumentowania zatrudniania wskazanych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Części II SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną