Przetargi.pl
„Usunięcie kolizji energetycznej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uzbrojenie terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Opole Lubelskie”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usunięcie kolizji energetycznej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uzbrojenie terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Opole Lubelskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót elektrycznych związanych z przebudową linii napowietrznej SN na działkach nr 227, 1074, 240, 241, 35/1. 2. Zakres zamówienia obejmuje usunięcie kolizji energetycznej dla potrzeb budowy drogi gminnej wewnętrznej, w tym: a) Likwidację linii napowietrznej SN typu AFL – 6 3x70 mm2 – przęsło 3 i 4; b) Demontaż na czas przebudowy linii napowietrznej SN typu AFL – 6 3x 70 mm2 ze słupa nr 20 i słupa nr 25 (do ponownego montażu na słupach wirowanych); c) Demontaż słupa nr 20 typu BSW – 12; d) Demontaż słupa nr 24 typu ŻN – 14; e) Demontaż słupa Nr 25 typu BSW – 12; f) Posadowienie nowego słupa wirowanego ONgo – 12/20 (słup nr 20). Na słupie należy wymienić konstrukcje i osprzęt zgodnie z katalogiem oraz zainstalować tabliczki ostrzegawcze i numerowe; g) Posadowienie nowego słupa wirowanego Kgo – 12/25 (słup nr 25). Na słupie należy wymienić konstrukcje i osprzęt zgodnie z katalogiem oraz zainstalować tabliczki ostrzegawcze i numerowe; h) Wybudowanie linii kablowej SN kablem typu 3x XRUHAKXs 1x120/50mm2 12/20kV pomiędzy słupami nr 20-24-25; i) Wykonanie badań odbiorczych; j) Sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie prób montażowych potwierdzonych protokołami badań i sprawdzeń, niezbędnych do uzyskania od Zakładu Energetycznego protokołu odbioru technicznego. k) Dokonanie zgłoszenia w RE Puławy zakończenia prac i gotowości do odbioru końcowego; l) Przekazanie materiałów z demontażu do magazynu RE Puławy; m) Uzyskanie zgody zarządcy drogi ul. Fabrycznej w Opolu Lubelskim na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót oraz na umieszczenie urządzeń elektroenergetycznych w pasie drogowym. Zajęcie pasa opłaca Wykonawca do czasu formalnego przekazania urządzeń na rzecz Zakładu Energetycznego; n) Uzgodnienie z Rejonem Energetycznym w Puławach przełączeń, włączeń na czas likwidacji kolizji wraz z poniesieniem wszelakich niezbędnych opłat i kosztów; o) Zgłoszenie do RE Puławy realizowanych robót na każdym etapie ich wykonania w celu uzyskania niezbędnych odbiorów. p) Wykonanie pomiarów elektrycznych; q) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w zakresie usunięcia kolizji z uwzględnieniem likwidacji istniejącej linii napowietrznej; r) Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej; s) Realizacja przebudowy zgodnie z warunkami usunięcia kolizji z dnia nr 10558/R3-RM/2018 z dnia 18.01.2019 r. bez ustanowienia służebności przesyłu (służebność przesyłu w zakresie Zamawiającego). 3. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, koszty wykonania badań i pomiarów, obsługi geodezyjnej, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robot oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami. Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie. 4. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany- wykonawczy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8, przedmiar robót załącznik nr 9 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach