Przetargi.pl
Usunięcie drzew z terenu nieruchomości WSS we Włocławku oraz z terenu zespołu dworsko-parkowego Biały Dwór w Toruniu

Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 656 21 22
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 656 21 22
    REGON: 34060068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kpim.lo.pl/?app=przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie drzew z terenu nieruchomości WSS we Włocławku oraz z terenu zespołu dworsko-parkowego Biały Dwór w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest Usunięcie drzew z terenu nieruchomości WSS we Włocławku oraz z terenu zespołu dworsko-parkowego Biały Dwór w Toruniu. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część nr 1 – Usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości w ramach realizacji zadania „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do tych usług medycznych (budowa budynków nr B4A, B4, budynków technicznych wraz z zagospodarowaniem terenu) w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku – etap I inwestycji. W ramach projektu: „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do tych usług medycznych przebudowa i rozbudowa budynków nr 1, 2, 3, 4, 6 i 11 – głównego kompleksu szpitalnego) w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z wycinką drzew i krzewów na podstawie Decyzji znak S.6131.408.2020 z dnia 01 grudnia 2020 r. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie szacunku brakarskiego, 2) Usunięcie drzew, w tym karp zgodnie z załącznikiem nr 1 do Decyzji S.6131.408.2020 z dnia 01.12.2020 roku, 3) Usunięcie drzew, w tym karp zgodnie z załącznikiem nr 2 do Decyzji S.6131.408.2020 z dnia 01.12.2020 roku, 4) Usunięcie krzewów zgodnie z załącznikiem nr 3 do Decyzji S.6131.408.2020 z dnia 01.12.2020 roku, 5) Rekultywację terenu (wyrównanie humusem) po usunięciu karp, 6) Mielenie i utylizacja krzewów oraz części drzew, które nie nadają się do dalszego wykorzystania, 7) Inwentaryzację drewna wraz ze znakowaniem, 8) Wywóz drewna i krzewów pozyskanych z wycinki wraz z karpami, 9) Wycenę drewna pozyskanego z wycinki. Drewno pozyskane z wycinki staje się własnością Wykonawcy z chwilą dokonania usunięcia drzew. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szacunku brakarskiego wraz z wyceną przedmiotowego drewna oraz do zapłaty za drewno na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku, na podstawie faktury VAT opiewającej na kwotę zgodną z wyceną brakarską. Część nr 2 – Usunięcie drzew wraz z zabiegami pielęgnacyjnymi w koronach drzew w związku z rewaloryzacją części założenia parkowego w zespole dworsko-parkowym Biały Dwór w Toruniu przy ul. Grunwaldzkiej. Podstawą do określenia zakresu prac przewidzianego do realizacji w ramach zamówienia jest załączona dokumentacja projektowa i decyzje Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Dołączony w Projekcie przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej (opisy i rysunki) na podstawie której Wykonawca ma skalkulować cenę. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe wykonanie przedmiaru robót, który będzie podstawą do skalkulowania przez niego ceny. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję w terenie objętym zamówieniem. Zamawiający wymaga przedłożenia wyceny ofertowej – kosztorysu z zestawieniem asortymentowo-ilościowo-wartościowym w terminie 5 dni od podpisania umowy z Wykonawcą robót. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przekazanie WKZ danych osoby kierującej lub samodzielnie wykonującej prace konserwatorskie, nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia prac, 2) Znakowanie drzew do wycinki, 3) Opracowanie szacunku brakarskiego wraz z wyceną pozyskanego drewna** 4) Zabezpieczenie terenu objętego pracami m.in. przez umieszczenie odpowiedniej liczby tablic informacyjnych i ostrzegawczych, 5) Usunięcie drzew, w tym karp*, 6) Prace pielęgnacyjne w koronach drzew zgodnie z dokumentacją i decyzją WKZ, 7) Wywóz drewna, karp, gałęzi i zrębki, 8) Rekultywację (wyrównanie humusem) terenu po usunięciu karp, utylizację odpadów; koszt odtworzenia trawników i nasadzeń izolacyjnych wykonanych w ramach Projektu Zagospodarowania Terenu Szpitala na obszarze pomiędzy skarpą (wałem) zlokalizowaną w płn. części dz. 52/7, a drogą obwodową Szpitala (jeżeli wymagane), 9) Opracowanie w terminie do 7 dni od zakończenia prac konserwatorskich, dokumentacji powykonawczej (dwa egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej), składającej się między innymi z części opisowej wskazującej zakres wykonanej pielęgnacji w ramach pozwolenia na wykonanie prac konserwatorskich wraz z dokumentacją fotograficzną stanu sprzed przystąpieniem do prac, podczas ich prowadzenia jak i po ich zakończeniu, w celu przekazania do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, 10) Zgłoszenie WKZ zakończenia prac i uczestniczenie w odbiorze końcowym wykonanych prac z udziałem WKZ. * - w przypadku braku technicznych możliwości karczowania pni, z uwagi na ewentualne oddziaływanie karczowania na sąsiadujący zabytkowy drzewostan, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuści możliwość frezowania pni bazując na opinii Inspektora nadzoru ds. zieleni, a Wykonawca powinien przewidzieć taki asortyment robót i uwzględnić koszt wykonania frezowania w ofercie ryczałtowej na wykonanie przedmiotowego zamówienia. ** - drewno pozyskane z wycinki staje się własnością Wykonawcy z chwilą dokonania usunięcia drzew. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szacunku brakarskiego wraz z wyceną przedmiotowego drewna oraz do zapłaty za drewno na rzecz Województwa Kujawsko-Pomorskiego, na podstawie faktury VAT opiewającej na kwotę zgodną z wyceną brakarską. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami m.in. przez umieszczenie odpowiedniej liczby tablic informacyjnych i ostrzegawczych. Prace należy prowadzić pod nadzorem Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ponieważ projekt obejmuje rewaloryzację części parku przy „Białym Dworze”, zwanym również „Prezydentówką”, zlokalizowanego przy ulicy Grunwaldzkiej w Toruniu na działkach o nr 53/5 i 52/7 obręb 34. Całe założenie dworsko-parkowe „Biały Dwór” wpisane jest do rejestru zabytków decyzją z 15.09.1971r., nr rejestru zabytków A/75, przez co teren podlega ochronie prawnej na mocy art. 6 ust. 1 pkt 1b, g, art. 7 pkt 1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Na działkach objętych przedmiotowym zamówieniem realizowane jest przedsięwzięcie „Budowy obiektu hospicjum na potrzeby opieki paliatywnej nad przewlekle i nieuleczalnie chorymi w Toruniu” oraz zrealizowano zagospodarowanie terenu w ramach Przebudowy i rozbudowy Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu. W ramach przedsięwzięcia budowy hospicjum wydzielono plac budowy, drogę dojazdową oraz zlokalizowano elementy zaplecza budowy. Prace należy prowadzić w sposób niekolidujący z robotami związanymi z budową hospicjum i Szpitala oraz w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę Szpitala. W przypadku oddziaływania prac na teren budowy hospicjum lub Szpitala, Wykonawca uzgodni zakres tego oddziaływania z właściwym Wykonawcą robót (np. ewentualna tymczasowa strefa ochronna przy wycince drzew). Podczas prowadzenia prac należy zachować szczególną ostrożność, aby nie uszkodzić infrastruktury doziemnej, w tym m.in. kabli lub rur. W przypadku jakichkolwiek wypadków, uszkodzeń należy niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, właściwy organ, właściciela infrastruktury i dostawcę mediów. Koszty ewentualnych awarii, napraw zniszczeń lub uszkodzeń infrastruktury pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 – 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych), Część nr 2 – 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  gwarancjach bankowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń Konto bankowe: mBank S.A. 36 1140 2088 0000 5997 8400 1003 z zaznaczeniem „Wadium – Usunięcie drzew z terenu nieruchomości WSS we Włocławku oraz z terenu zespołu dworsko-parkowego Biały Dwór w Toruniu (ZP/08/20) – część nr ……." Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołane i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, wadium wniesione w formie gwarancji bankowej (lub innej) należy dołączyć do oferty przetargowej. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Oferta musi zawierać: 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy opisu przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII.3 SIWZ- załącznik nr 6 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Oryginał dokumentu wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach