Przetargi.pl
Usunięcie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usunięcie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 Zakres i opis przedmiotu zamówienia: a) dostawa i montaż wyciągu przyschodowego w klatce F (przy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie t.j.- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej jedną dostawę wraz z montażem urządzeń dźwigowych; 3. dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym: a) uprawnienia budowlane - w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych b) uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) oraz c) zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w punktach 1-8 poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A siwz) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3. Wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem urządzeń dźwigowych - na potwierdzenie warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2) pkt I.2. - wg zał. nr 4 do siwz, 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem podanej w wykazie o którym mowa powyżej, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w w sekcji III.2) pkt I.3.) - wg zał. nr 5 do siwz, 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy), 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienionej w wykazie osób,o którym mowa w pkt 5 powyżej, 8. Zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert - dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 5 powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach