Przetargi.pl
„Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Psary”

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Psary”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór materiałów zawierających azbest zdeponowanych na działkach oraz kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Usługa realizowana w ramach projektu pn. „Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Psary”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, działanie 5.2 Gospodarka odpadami, poddziałanie 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT. Podstawowym celem realizacji zamówienia jest wyeliminowanie ze środowiska wyrobów zawierających azbest. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje w szczególności wykonanie następujących prac: 2.1. Odbiór i utylizacja azbestu zeskładowanego z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, zlokalizowanych w Gminie Psary, w tym w szczególności: 2.1.1. sporządzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przewidzianych do wywiezienia materiałów (określenie rodzaju materiału, rodzaju azbestu w materiale), 2.1.2. opracowanie planu prac, 2.1.3. opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2.1.4. pakowanie odpadów zawierających azbest – Podczas pakowania, materiały zawierające azbest powinny być utrzymywane w stanie wilgotnym i umieszczane w opakowaniach przeznaczonych do ostatecznego składowania. Demontowany materiał należy hermetyzować na miejscu, 2.1.5. usunięte odpady zawierające azbest muszą być odpowiednio oznakowane. 2.1.6. transport odpadów na dedykowane składowisko odpadów; 2.1.7. Utylizacja (unieszkodliwienie) wyrobów zawierających azbest poprzez zdeponowanie odpadów zawierających azbest na składowisku odpadów zawierających azbest (wymagania dotyczące składowania dla odpadów zawierających azbest, wymienionych w katalogu odpadów oznaczonych kodami: 17 06 01 i 17 06.05 określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 marca 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących lokalizacji, nieruchomości, eksploatacji i zamknięcia, jakim powinny odpowiadać poszczególne typy składowisk odpadów), 2.1.8. Uporządkowanie terenu nieruchomości. 2.1.9. Powyższy zakres prac będzie realizowany w 22 lokalizacjach na terenie Gminy Psary. Są to nieruchomości należące do osób fizycznych, co do których Gmina Psary posiada prawo dysponowania na cele realizacji projektu pn. „Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Psary”, na podstawie zawartych z właścicielami/współwłaścicielami umów użyczenia nieruchomości. Szacowana łączna waga azbestu planowanego do unieszkodliwienia to ok. 27.345,00 kg. 2.1.10. Podane ilości wyrobów zawierających azbest są wielkościami orientacyjnymi i mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zlecenia usunięcia mniejszej lub większej ilości ww. wyrobów. 2.1.11. Wykaz lokalizacji: L.p. Adres inwestycji Szacowana ilość azbestu w kg 1. Goląsza Górna 7a - 2 700,00 2. Psary, ul. Wiejska 209 - 1 125,00 3. Strzyżowice, ul. 1 Maja 73 - 825,00 4. Góra Siewierska, ul. Kościuszki - 12 825,00 5. Goląsza Górna 43 - 975,00 6. Gródków, ul. Pokoju 27a - 750,00 7. Dąbie, ul. Pocztowa 41 - 900,00 8. Goląsza Dolna 57 - 1 500,00 9. Góra Siewierska, ul. Kochanowskiego 1 - 675,00 10. Preczów, ul. Wiejska 12 - 525,00 11. Psary, ul. Szkolna 4 - 525,00 12. Brzękowice Górne 13 - 2 175,00 13. Sarnów, ul. Poprzeczna 16 - 1 275,00 14. Strzyżowice, ul. Szosowa 11 - 525,00 15. Gródków, ul. Kolejowa 17a - 270,00 16. Brzękowice Górne 27 - 4 575,00 17. Dąbie, ul. Kościelna 19 - 2 100,00 18. Brzękowice Wał 15 - 2 250,00 19. Malinowice ul. Szkolna 11 - 1 125,00 20. Malinowice ul. Wiejska 44a - 675,00 21. Psary ul. Łączna 18 - 600,00 22. Malinowice ul. Krótka 1a - 450,00 2.1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ – Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU) opracowane dla każdej ze wskazanych lokalizacji inwestycji. 2.1.13. Zamawiający zwraca uwagę, iż PFU zostały opracowane wg stanu prawnego na październik 2017 rok. Zamawiający dokonuje aktualizacji wymagań stawianych Wykonawcy zgodnie z aktualnym stanem prawnym (np. w PFU opisano konieczność posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na transport odpadów. Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2018.992 z późn. zm) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego wpisu do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez Marszałka województwa, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2018.992 z późn. zm). 6. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia został określony w: 6.1. Programach Funkcjonalno-użytkowych z załącznikami, 6.2. SIWZ wraz z załącznikami, 6.3. Umowie, 6.4. Odpowiedziach na pytania udzielanych w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy), 6.5. Uzgodnienia z narad koordynacyjnych na etapie realizacji prac. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1.1. Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez Marszałka województwa, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2018.992 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonaw-cą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 1.3. niniejszego rozdziału). 2.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach