Przetargi.pl
Usunięcie awarii poziomych zbiorników przeznaczonych do magazynowania paliwa lotniczego przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 216, 261 536 713 , fax. 261 536 275, 262 536 713
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 216, 261 536 713, fax. 261 536 275, 262 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie awarii poziomych zbiorników przeznaczonych do magazynowania paliwa lotniczego przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy awaryjnej trzech ( 57,67,74 ) podziemnych zbiorników paliwowych o osi poziomej V -100 m3 przeznaczonych do magazynowania paliw lotniczych w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku (kompleks lotniskowy). Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Parametry techniczne zbiorników: - zbiorniki wyprodukowane w 1974 roku, numery ewidencyjne: 57,67,74, - każdy o pojemności V 100 m3, - każdy zbiornik posiada pierścienie usztywniające płaszcz, - wymiary zbiornika: długość obliczeniowa dla 1 zbiornika wynosi Lo - 1,94 m, średnica wewnętrzna zbiornika wynosi D - 2,78m, długość całkowita L - 16,77 m, - wyłożone od wewnątrz powłoką ochronną z tworzyw sztucznych z przestrzenią monitorujacą, wykonaną według technologii dwupłaszcz, - zamontowany system monitorujący przestrzeń między płaszczową THOMAS D9, - zamontowane wskaźniki wycieków typu D9 (system nadciśnieniowy), - powierzchnia całkowita zbiornika - ok. 160 m2 Szczegółowy zakres prac obejmuje: - wykonanie wszystkich prac związanych z dopuszczeniem zbiorników do eksploatacji przez WDT, - osuszenie przestrzeni między ściennej zbiornika paliwowego, - usunięcie starej powłoki lakierniczej zbiornika poprzez zeszlifowanie lub wypiaskowanie, - usunięcie śladów korozji części metalowych, - wymiana maty z zastosowaniem tkaniny przestrzennej 3D Parabem w miejscach odspojonych od ścianek zbiornika - Zamawiający szacuje wymianę maty na: - zbiornik numer 57 - 94,5 m2 - zbiornik numer 67 - 111,5 m2 - zbiornik numer 74 - 120 m2 - sprawdzenie montażu króćców wewnętrznych monitoringu przestrzeni między ściennej, - położenie wewnętrznej powłoki lakierniczej odpornej na działania paliwa lotniczego F-34, - wymiana na nowe centralek detekcji wycieku THOMAS T 9, - sprawdzenie poprawności działania systemu detekcji wycieku THOMAS T9, - wykonanie badania rezystencji upływu ładunków elektrycznych, - wykonanie próby szczelności przestrzeni między ściennej, - wykonanie rewizji zewnętrznej, wewnętrznej oraz próby szczelności (pośrednim pomiarem szczelności zbiornika oraz poprzez badanie spadku ciśnienia) - w obecności inspektora WDT Gdynia, - dojazd do miejsca stacjonowania sprzętu - na koszt Wykonawcy, - usunięcie odpadów pozostałych po wykonaniu usługi - na koszt Wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami), - podstawą odbioru przez Zamawiającego wykonanej usługi będzie dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego: a) protokołu wykonania czynności dozoru technicznego oraz decyzję podpisaną przez Wojskowy Dozór Techniczny oraz osobę odpowiedzialną merytorycznie z danej jednostki wojskowej, b) protokołu odbioru usługi (naprawy) podpisany przez Wykonawcę i osobę odpowiedzialną merytorycznie z danej jednostki wojskowej - Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie, - Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcy gwarancji* na wykonane prace od dnia podpisania protokołu odbioru usługi (*chyba, że w Formularzu ofertowym wskaże inaczej). Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z art. 36 pkt. 2 ppkt.10 Ustawy prawo zamówień publicznych. - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy oraz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Informacja o Podwykonawcach. - Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. - Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. - Brak informacji, o której mowa jak wyżej będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja przez Wykonawcę we własnym zakresie. - Do podwykonawstwa uregulowanego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajduje zastosowanie art. 647 Kc. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. - W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. - Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca robót wraz z odpowiedzialnością materialną. - W czasie wszystkich wykonywanych prac należy stosować niezbędne techniczne i organizacyjne środki ochrony tak, aby sprawdzenie nie spowodowało niebezpieczeństwa dla osób i mienia, a także uszkodzenia obiektu i wyposażenia nawet, gdy stwierdzono niezgodności. Oględziny powinny być zorganizowane i wykonane zgodnie z wymaganiami norm i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. - Wykonawca po zawarciu umowy winien przesłać do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128 wykaz osób, które będą realizować zadanie oraz przyjeżdżać na teren kompleksów koszarowych celem wystawienia dokumentów uprawniających do poruszania się w/w kompleksach. - Na terenach wojskowych obowiązuje zakaz używania urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. W celu wykonywania fotografii itp. Wykonawca musi wystąpić do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128 o zgodę na używanie tego rodzaju urządzeń i wykonywanie zdjęć. - Wykonawca na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, zobowiązany jest wystąpić o przepustkę zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu przepustkowego dla firm zewnętrznych realizujących zadania na terenie kompleksów JW 1128. Ponad to Wykonawcy realizujący prace na terenie lotniska wojskowego powinni przejść odpowiednie szkolenie z zasad FOD przed wydaniem przepustek. - Do wykazu niezbędne są dane osób, które będą wykonywała prace tj.: imię i nazwisko, nazwę i numer dowodu tożsamości, czasookres oraz miejsce i rodzaj wykonywanej pracy, a także nazwę firmy (podwykonawcy). W przypadku pojazdów należy podać czasookres i miejsce wykonywanej pracy, markę pojazdu oraz numer rejestracyjny. - Po zakończeniu inwestycji przepustki osobowe okresowe i samochodowe należy zdać do Sekcji Ochrony Fizycznej. - Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Przeliczenia waluty W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http://www.nbp.pl/home.aspx?c=ascx/archa.ascx WIZJA LOKALNA a) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. b) Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. c) Wizja lokalna odbędzie się na telefoniczne zgłoszenie Wykonawcy. d) Miejsce spotkania: Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1128, ulica 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork e) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie, którymi są: - sierż. Roman SUROWIEC tel. 261 536 267, - mjr Mirosław ZIÓŁKOWSKI tel. 261 536 260. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną