Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
REGON: 00012652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ustawienie i demontaż zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich województwa opolskiego z podziałem na zadania. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 45.34.00.00-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zgodnie ze specyfikacjami technicznymi zobowiązany będzie do: a) ustawienia przed sezonem zimowym zasłon przeciwśnieżnych z tworzyw sztucznych : - wytyczenia linii ustawienia zasłony, - wyznaczenia miejsc wbicia słupków co ok. 2,5 m, - wbicie słupków w grunt, - założenie poprzecznych odciągów na słupkach skrajnych, - rozwinięcie siatki wzdłuż segmentu, - przywiązanie sznurkiem siatki (gładką powierzchnią do drogi) w czterech miejscach do pierwszego słupka, - naciągnięcie siatki i podwiązanie w czterech miejscach do słupków, - przeciągnięcie sznurka przez oczka siatki w odległości 10 cm od górnej krawędzi (przelot co 65 cm) oraz jej zakotwiczenie, - założenie odciągów na słupkach pośrednich, b) utrzymania zasłon w okresie zimowym (poprawianie, prostowanie), c) demontażu zasłon po sezonie zimowym, d) odwiezienie zdemontowanych zasłon oraz słupków do miejsc wskazanych przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 10.000m ustawiania zasłon przeciwśnieżnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - min 1 szt. na każde zadanie, b) ciągnik ze świdrem glebowym lub wiertnice ze świdrem glebowym - min 1 szt. na każde zadanie, c) młot do wbijania palików drewnianych - min 1 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. UBEZPIECZENIE. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych usług w zakresie ustawiania zasłon przeciwśnieżnych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o których mowa w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH W PODZIALE NA ZADANIA - SEZON 2015/2016
Dodano: 2015-09-29 - USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH W PODZIALE NA ZADANIA - SEZON 2014/2015
Dodano: 2014-09-05 - Dostawa do Nadleśnictwa Namysłów palisady toczonej impregnowanej ciśnieniowo w IV klasie w ilości 4500 szt.
Dodano: 2014-02-10 - Ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2013/2014 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
Dodano: 2013-10-10 - Wykonanie zasłon przeciwśnieżnych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015
Dodano: 2013-09-03 - USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W SEZONIE 2012/2013 W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2012-10-10 - DKw-220/20/2012 - Przebudowa muru ochronnego - pierwsza część 2 etapu
Dodano: 2012-09-19 - DKw-220/17/2012 - Przebudowa muru ochronnego - pierwsza część 2 etapu
Dodano: 2012-08-29 - Wykonanie ogrodzenia magazynów ppow. na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Brzegu Obiekty: 1. Magazyn ppow. Pisarzowice, gm. Lubsza 2. Magazyn ppow. Stroszowice, gm. Lewin Brzeski
Dodano: 2012-06-22 - 220/14/2012 - wykonanie zabezpieczenia technicznego muru ochronnego pomiędzy posterunkami nr 6 - 5 i nr 5 - 4 w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2012-06-06