Przetargi.pl
Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości Gminy Dąbrowa spowodowanej wybudowaniem kanalizacji sanitarnej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - 2009

Urząd Gminy Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 60
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dąbrowa
    ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 60
    REGON: 00053290300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości Gminy Dąbrowa spowodowanej wybudowaniem kanalizacji sanitarnej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych określających ustalenie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej wybudowaniem kanalizacji sanitarnej w Gminie Dąbrowa w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - 2009. Operat szacunkowy powinien być wykonany zgodnie z standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym przepisami prawa zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. Nr 261 z 2004r. poz. 2603 z późniejszymi zmianami) oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 207 poz.2109 z późniejszymi zmianami). Realizacja wycen nieruchomości składających się na przedmiot umowy będzie się odbywała na podstawie sukcesywnych zleceń zamawiającego, w których zostanie każdorazowo określona ilość nieruchomości z podaniem ich położenia. Szacunkowa ilość nieruchomości wynosi 650. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych operatów w okresie trwania umowy. Operaty będą dotyczyć wykazów działek, które Zamawiający przekaże dla Wykonawcy w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania ww. wymagań wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt. 10 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz `oferta wykonawcy` wraz z podaniem ceny oferty. oraz jako załączniki ponumerowane wg porządku przedstawionego poniżej. nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /wzór w zał. SIWZ/ nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia /wydany (lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 m-cy od daty składania ofert/ nr 2a - umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. nr 3 - zaakceptowany projekt umowy /projekt w załączeniu SIWZ/ nr 4 - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór w załączeniu SIWZ; nr 4a - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; nr 5 - kopię aktualnych uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2004 Nr 261, poz. 2603 ze zm.) osoby wykonującej przedmiot zamówienia. nr 6 - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór w załączeniu SIWZ; nr 7 - referencje /dokumenty/ potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane należycie, Wymaganie podstawowe: Łączna suma pozytywnych referencji ww. usług powinna wynosić min. 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach