Przetargi.pl
Ustalenie wartości nieruchomości gminnych dla Biura Obrotu Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Jaworznie w roku 2010

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586 , fax. 032 6181501
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Grunwaldzka 33 33
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181500, 6181586, fax. 032 6181501
    REGON: 00064940400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustalenie wartości nieruchomości gminnych dla Biura Obrotu Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Jaworznie w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ustalenie wartości nieruchomości gminnych dla Biura Obrotu Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Jaworznie w roku 2010. Sporządzanie na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego, z badaniem Księgi wieczystej, dla celów: zbycia nieruchomości Gminnych w drodze przetargu oraz w drodze bezprzetargowej, zbycia i nabycia nieruchomości w drodze zamiany, nabycia nieruchomości do zasobu Gminy, w formie umów cywilno - prawnych oraz wywłaszczenia, ustalania wysokości odszkodowań w procesie scalania (składnik roślinny, budowlany).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia tj: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wycenie nieruchomości, o łącznej wartości tych usług nie mniejszej, niż 40 000,00 zł brutto. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości wydane na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2)Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ. 3)Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach