Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
Plac E. Orzeszkowej 3 3
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
REGON: 33092729900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustalenie przebiegu granicy powiatu drawskiego z powiatem choszczeńskim, określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów na gruncie, pomiar oraz sporządzenie dokumentacji prawnej i technicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ustalenie przebiegu granicy powiatu drawskiego z powiatem choszczeńskim, określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów na gruncie, pomiar oraz sporządzenie dokumentacji prawnej i technicznej zgodni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.6 zawiera błędy w obliczaniu ceny, 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. pkt 3 ustawy Pzp, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy 2) Wzór umowy 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, a w szczególności kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie przez kierownika roboty uprawnień zawodowych do samodzielnego wykonania prac. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnienia do prowadzenia prac oraz innych uprawnień wynikających z przepisów prawa. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 7 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi ZADANIE X
Dodano: 2013-10-04 - 6 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi ZADANIE X
Dodano: 2013-07-18 - 2 przetarg - Dokończenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta Czaplinka
Dodano: 2013-07-18 - Wykonywanie jednostkowych gleboznawczych klasyfikacji gruntów zlecanych każdorazowo przez Zamawiającego, w postępowaniu wszczętym z urzędu oraz na wniosek stron z wyłączeniem klasyfikacji w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Dodano: 2013-07-18 - 5 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi ZADANIE X
Dodano: 2013-07-10 - 4 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi ZADANIE X
Dodano: 2013-07-01 - 2 przetarg - Aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków, rozgraniczeń, podziałów nieruchomości i innych czynności technicznych i prawnych (zadanie VII).
Dodano: 2013-06-28 - 3 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi (ZADANIE X).
Dodano: 2013-06-20 - Aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków, rozgraniczeń, podziałów nieruchomości i innych czynności technicznych i prawnych
Dodano: 2013-06-17 - 2 przetarg - Prace geodezyjne na gruntach pod wodami powierzchniowymi płynącymi
Dodano: 2013-06-17