Przetargi.pl
Ustalenie linii brzegowej wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodą płynącą cieku Zanioski od gruntów przyległych dla zadania pn.: Przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego cieku Zanioski w km 2+500-7+000, gm. Repki, pow. sokołowski.

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Repkowska 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7816587, 7816688 , fax. 025 7816587
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim
    ul. Repkowska 49 49
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 025 7816587, 7816688, fax. 025 7816587
    REGON: 00058558400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustalenie linii brzegowej wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodą płynącą cieku Zanioski od gruntów przyległych dla zadania pn.: Przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego cieku Zanioski w km 2+500-7+000, gm. Repki, pow. sokołowski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej służącej do ustalenia linii brzegowej cieku Zanioski w km od 2+632 do 7+540 jego biegu na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych , w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) w tym również dokonanie ewentualnych niezbędnych podziałów (wydzieleń) gruntów zajętych przez wody ww. cieku. Ustalenie linii brzegu cieku Zaniosku w w/w kilometrażu niezbędne jest do prawnego uregulowania spraw własnościowych publicznych wód płynących , do których w imieniu Skarbu Państwa prawa właścicielskie wykonuje Marszałek Województwa Mazowieckiego zgodnie z art. 11 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo wodne oraz niezbędne do prawnego uregulowania spraw własnościowych publicznych wód płynących podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa . W latach 2013-2014 zrealizowano zadanie inwestycyjne pn.: Przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego cieku Zanioski w km 2+500-7+000, gm. Repki, pow. sokołowski , w ramach którego wykonano przebudowę przekroju poprzecznego i podłużnego koryta cieku. Wykonawca powinien określić linię brzegową (jednostronnie i/lub dwustronnie wg stwierdzonych potrzeb) wg stanu istniejącego w terenie . Orientacyjna liczba działek wg mapy gdzie istniejące brzegi rzeki (prawy i/lub lewy) znajdują się poza ewidencyjną działką rzeki wynosi około 121 szt. 1. W ramach zamówienia należy: Sporządzić dokumentację geodezyjną zgodnie z przepisami z zakresu geodezji i kartografii, niezbędną dla ustalenia linii brzegowej wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami cieku Zanioski od gruntów przyległych, zgodnie z wymogami art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) w tym: 1) W ramach procedury ustalenia linii brzegowej należy opracować, tam gdzie występuje potrzeba, projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych śródlądowymi wodami powierzchniowymi cieku Zanioski od gruntów bezpośrednio do nich przyległych zawierający w szczególności: a) opis projektu rozgraniczenia gruntów, uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegowej, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem, wykaz uczestników postępowania o ustalenie linii brzegu wraz z aktualnymi adresami. Wykaz uczestników należy przygotować w formie wykazu zmian gruntowych, który będzie uwzględniał rozliczenie powierzchni zajętych pod wody oraz grunty wraz z aktualnymi danymi z rejestru ewidencji gruntów i budynków dla działek ewidencyjnych objętych postępowaniem. Wykaz zmian danych ewidencyjnych musi być spójny z mapami tj. działki należy podać w kolejności wynikającej z mapy, z podziałem na lewy brzeg, prawy brzeg oraz działki pod woda płynącą. W zestawieniu należy uwzględnić oznaczenie nieruchomości, oznaczenie władających, stan istniejący oraz stan nowy. Opisać stan stosunków wodnych na gruntach przyległych do projektowanej linii brzegu. b) mapę do celów prawnych z ustalenia linii brzegowej mającą stanowić załącznik graficzny do decyzji o ustaleniu linii brzegowej 2) W ramach prac należy przygotować również dokumentację niezbędną do wydania decyzji o połączeniu wydzielonych działek tak, by zarówno grunty stanowiące ciek wodny jak i pozostałe grunty, niezbędne do obsługi cieku, a stanowiące własność Skarbu Państwa, po połączeniu wykazane były w ewidencji gruntów i budynków w jak najmniejszej ilości działek ewidencyjnych. Ilość działek i sposób ich łączenia należy uzgodnić z Zamawiającym po wykonaniu dokumentacji ustalenia linii brzegowej. 1.1 W ramach zamówienia należy ponadto: - Sporządzić wstępną koncepcję przebiegu linii brzegowej wód cieku Zanioski, którą Wykonawca powinien obowiązkowo przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia (akceptacji) - dokonać zgłoszenia prac geodezyjnych we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (ODGiK), - w przypadku sporu granicznego Wykonawca dostarczyć wszystkie niezbędne, dokumenty oraz weźmie udział w ewentualnym postępowaniu sądowym, - pozyskać inne dokumenty i opracowania (np. warunki, opinie, decyzje) wymagane przez organ wydający decyzję ustalającą przebieg linii brzegowej oraz ośrodek geodezyjny, niezbędne do wydania ww. decyzji, wprowadzenia zmian w prowadzonej ewidencji gruntów i budynków i umożliwiające zmianę dotychczasowych zapisów w księgach wieczystych (w tym wyrysy z mapy ewidencyjnej ). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w terminie zgodnym z umową , w wersji papierowej w 4 egzemplarzach oraz cyfrowej w formacie wymaganym przez ODGiK. 1.2 Powyższą Dokumentację wykonać należy wraz z załącznikami specjalistycznymi zgodnie z wymogami n/w aktów prawnych oraz innymi przepisami branżowymi tj. m.in.: - Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (jedn. tekst Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn.zm.), - Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz. 149 z późn.zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. nr 263 poz. 1572 z późn.zm.), - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 r. nr 38 poz. 454 z poźn. zm.) - Ustawą z dnia 21.08.1997r o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 518), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. nr 268 poz. 2663 z późn.zm.). 2. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: Udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji na okres 3 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Przez okres w/w 3 lat Wykonawca zobowiązany będzie do: - nieodpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek w dokumentacji, stwierdzonych przez Zamawiającego lub organy wydające decyzje administracyjne niezbędne do realizacji zadań w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - nieodpłatnego uzupełnienia dokumentacji zgodnie z wymaganiami organów wydających w/w decyzje oraz Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Wymagania odnośnie dokumentacji: 1). Dokumentacja winna być opracowaniem: - kompletnym pod względem formalnoprawnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, - dostosowanym do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i obowiązujących norm, - nadającym się do realizacji, - posiadającym wymagane przepisami opinie, decyzje i uzgodnienia z właściwymi jednostkami. 2). Dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona 3). Dokumentację należy opracować na aktualnych mapach zasadniczych (z numerami działek), które posiadają pieczęcie ośrodka dokumentacji geodezyjnej, potwierdzające, że mapa nadaje się do celów projektowych. Wszystkie podkłady geodezyjne powinny być dobrej jakości, z wyraźnym zaznaczeniem obrębów, granic, numerów działek. 4). W przypadku zmian w przepisach, pociągających za sobą potrzebę uzyskania nowych decyzji bądź uzgodnień, Wykonawca ma obowiązek ich pozyskania w ramach ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach