Gmina Hajnówka ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6822756
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6822756
REGON: 00054225000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka z włączeniem ich do istniejących sieci kanalizacyjnych. Zakres rzeczowy robót obejmuje budowa: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm - 3152 mb, - Sieć z rur PVC śr. 160m mm do granic pasa drogowego - 373 mb, - Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 90 mm - 4145 mb, - Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją elektryczną - 6 kpl, - Odbudowa nawierzchni asfaltowej -1639 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości 50 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy, urządzenia do wytwarzania masy asfaltowej. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 7. Wykaz podwykonawców, 8. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 9. Oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na oś. Jana Pawła II w Grajewie
Dodano: 2015-08-26 - Kanalizacja sanitarna dla m. Porosły z przyłączami grawitacyjnymi i sieciowymi pompowniami ścieków z rurociągami tłocznymi etap 2, zad.2
Dodano: 2014-12-16 - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI DO GRANICY DZIAŁEK w ULICACH PIASKOWEJ i GLINIANEJ w KLEPACZACH
Dodano: 2014-11-07 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej dla m. Porosły z przyłączami grawitacyjnymi i sieciowymi pompowniami ścieków z rurociągami tłocznymi (etap 2 zad. 1)
Dodano: 2014-05-22 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej dla m. Porosły z przyłączami grawitacyjnymi i sieciowymi pompowniami ścieków z rurociągami tłocznymi etap 1
Dodano: 2013-06-05 - Kanalizacja sanitarna dla m. Porosły z przyłączami i sieciowymi pompowniami ścieków z rurociągami tłocznymi
Dodano: 2013-06-04 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej do obiektów i basenu kąpielowego MOSiR w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2013-05-07 - Kanalizacja sanitarna dla m. Porosły z przyłączami grawitacyjnymi i sieciowymi pompowniami ścieków z rurociągami tłocznymi
Dodano: 2013-01-17 - Budowa sieci kanalizacyjnej i przydomowych oczyszczalni na terenie gminy Wąsosz
Dodano: 2013-01-08 - Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa wodociągu w Orli
Dodano: 2012-11-21