Przetargi.pl
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka.

Gmina Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822756
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822756
    REGON: 00054225000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka z włączeniem ich do istniejących sieci kanalizacyjnych. Zakres rzeczowy robót obejmuje budowa: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm - 3152 mb, - Sieć z rur PVC śr. 160m mm do granic pasa drogowego - 373 mb, - Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 90 mm - 4145 mb, - Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją elektryczną - 6 kpl, - Odbudowa nawierzchni asfaltowej -1639 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości 50 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy, urządzenia do wytwarzania masy asfaltowej. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 7. Wykaz podwykonawców, 8. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 9. Oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach