Przetargi.pl
Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna rezerwacja i sprzedaż: biletów lotniczych w klasie ekonomicznej i biznes, stosując najkorzystniejszą dostępną taryfę przewoźnika, biletów kolejowych na trasach europejskich, biletów komunikacji autobusowej na trasach europejskich, biletów promowych, załatwianie formalności wizowych wraz z bezpłatnym ich dostarczeniem do siedziby Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Ilości poszczególnych rodzajów biletów wyszczególnione zostały w załączniku nr 2. Uwaga: ilości biletów podane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2) są orientacyjne i mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 621100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. należą do IATA lub posiadają ważną autoryzację IATA, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 2.wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2 3. aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestr , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 .ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 4.oświadczenia spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1-wg załącznika nr 3 5.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3A; 6.dokument potwierdzający fakt posiadania przez Wykonawcę Certyfikatu przynależności do IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) lub posiadanie autoryzacji IATA, uprawniającego do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA. 7.zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy - wg załącznika nr 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w .pkt 3 i pkt 4 ogłoszenia ,Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument lub dokumenty, o którym mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert . Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach