Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
REGON: 000001844 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych) UPP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów, studentów, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych UPP) Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i załącznikach do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U z 2022 poz. 511 ze zm).2. Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże prawidłowe wykonanie, co najmniej dwóch usług pośrednictwa w wyjazdach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN brutto każda (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonaniai podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do których realizacji uprawnienia te są wymagane.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby powyższy warunek spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów, gości zagranicznych oraz osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne
Dodano: 2024-07-11 - Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
Dodano: 2024-07-10 - Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
Dodano: 2024-05-17 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów UPP, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych UPP) Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2021-02-24 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów UPP, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych UPP) Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2020-12-09 - Usługa pośrednictwa w rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawie biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2020 roku.
Dodano: 2020-01-09 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2019-05-08 - Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku
Dodano: 2019-01-02 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2018-03-28 - Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku
Dodano: 2018-03-16