Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2009/2010, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP wRykach..

Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8653169, 8652394 , fax. 081 8653169, 8652394
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
    ul. Kolejowa 5 5
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8653169, 8652394, fax. 081 8653169, 8652394
    REGON: 43102963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.ebip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2009/2010, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP wRykach..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2009/2010 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Rykach na terenie powiatu ryckiego. Usługi polegać będą na: a)odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, b) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d)wykonaniu na własny koszt konserwacji sprzętu Zamawiającego, jeżeli był wykorzystywany przy realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do ZDP w Rykach w terminie do dnia 15 kwietnia 2010, e)materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymaganie: 1)dysponowanie osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty w przypadku sprzętu samojezdnego - np. ładowarka, równiarka)przewidzianymi do realizacji zamówienia 2)dysponowanie jednostkami sprzętu, osprzętu i środkami transportu, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach A1 do oferty 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór - Załącznik B). 2.W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, je?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - załącznik C) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień do kierowania pojazdami/ uprawnień maszynisty. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu (wzór załącznik D). Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)Ofertę przetargową (z ceną netto i podatkiem VAT) dla każdego zadania oddzielnie (wzór - załącznik A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - załączniki A1/1 - A1/4. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpryki.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach