Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 - II przetarg nieograniczony Przedmiot zamówienia podzielony został na części. Liczba części 5 Część 6: Rejon 6 Część 11: Rejon Jaśliska Część 13: Rejon Puławy Część 14: Rejon Bałucianka Część 15: Rejon Dukla

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4375796 , fax. 013 4366037
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
    ul. Bieszczadzka 1 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4375796, fax. 013 4366037
    REGON: 37045288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 - II przetarg nieograniczony Przedmiot zamówienia podzielony został na części. Liczba części 5 Część 6: Rejon 6 Część 11: Rejon Jaśliska Część 13: Rejon Puławy Część 14: Rejon Bałucianka Część 15: Rejon Dukla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres świadczenia usług obejmuje: -Odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg na zadaniu objętym umową (z zastrzeżeniem pkt 3.9. SIWZ) wg obowiązujących standardów. -Zwalczanie śliskości na odcinkach wyznaczonych do posypywania dróg na zadaniu objętym umową. -Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający (z zastrzeżeniem pkt. 3.3 SIWZ) . -Ręczne rozsypywanie materiałów na kratach wsypowych piaskarek podczas załadunku. -Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki (dotyczy części - Rejon 11, 13, 14 zamówienia) we własnym zakresie. 2. W Części 13: Rejon Puławy (pkt 4.1.3 SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia się w materiały uszorstniające niezbędne do zwalczania śliskości we własnym zakresie i na własny koszt. (Zastosowane materiały winny być jakościowo nie gorsze niż materiały używane na pozostałych drogach przy zimowym utrzymaniu dróg). 3. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia OC usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego w celu sprawnej komunikacji pomiędzy Dyżurnym Zimowego Utrzymania Dróg - zwanym dalej Dyżurnym, a Wykonawcą. 5. Akcją zimową kieruje Dyżurny Zimowego Utrzymania Dróg z Obwodu Drogowo Mostowego w Dukli. 6. Wykonawca, w czasie obowiązywania umowy, jest zobowiązany do świadczenia usługi na polecenie Dyżurnego o każdej porze w ciągu doby i w każdy dzień tygodnia. 7. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ? ofertowej najniższej ceny za godz. pracy sprzętu, za każdą godz. pozostawania w dyspozycji, na polecenie dyżurnego. 8. W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nie ujęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nie objętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek jak na drogach objętych umową. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przydatności do wykonania oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia warunków SIWZ lub jest nie sprawny technicznie Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy podpisania z Oferentem umowy do czasu usunięcia nieprawidłowości. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania lokalizatorów GPS, na wybranym sprzęcie Wykonawcy, celem kontroli pracy sprzętu. 11. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 11.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 5. 11.1.0. Oznaczenia: > - kierunek wyjazdu na trasę do punktu < - powrót po tej samej trasie do punktu 11.1.1. Część 6: Rejon 6 obejmuje trasy: Trasa 1: Dojazd / dr. K9 - Rogi Praca / > droga Nr 1976R Rogi - Wrocanka do dr. Nr 1975R > droga Nr 1975R Wrocanka - do Kościoła < do dr. Nr 1976R > droga Nr 1975R Wrocanka - Miejsce Piastowe do dr. K9 < Wrocanka > droga Nr 1976R Wrocanka - Głowienka - Krosno < do dr. K9 Zjazd / droga K9 do ODM Dukla Długość trasy - 38,0 km Trasa 2: Dojazd / dr. K9 - Równe Praca / > droga Nr 2003R Równe - Równe Kopalnia do dr. Nr 1956R < do dr. Nr 1975R > droga Nr 1975R Równe - Wrocanka do dr. Nr 1976R Dojazd / droga Nr 1976R Wrocanka - Głowienka do dr. Nr 1959R Praca / > droga Nr 1959R Głowienka - Szczepańcowa > droga Nr 1958R Szczepańcowa - ujęcie wody < do dr. 1959R > droga Nr 1958R Szczepańcowa - Świerzowa Polska < do ODM Dukla Długość trasy - 49,0 km Wymagania sprzętowe: Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240 KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. Baza sprzętowo - materiałowa: Obwód Drogowo Mostowy w Dukli Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu w/w sprzętu. 11.1.2. Część 11: Rejon Jaśliska obejmuje drogi: 1. Nr 2116R Jaśliska - Czeremcha - Granica Państwa na odcinku Posada Jaśliska - Jaśliska - Lipowiec, 2. Nr 2117R Wola Niżna - Wola Wyżna Długość trasy - 14,5km Wymagania sprzętowe: Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240 KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Inne wymagania: Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25 m3 Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100 m3 Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu placu składowego i w/w sprzętu. 11.1.3. Część 13: Rejon Puławy obejmuje drogi: 1.Nr 2113R Pastwiska - Puławy, 2.Nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek, 3.Nr 2115R Puławy przez wieś. Długość trasy - 14,0 km Wymagania sprzętowe: Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240 KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Inne wymagania: Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25 m3 Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100 m3 Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta Materiały niezbędne do zwalczania śliskości Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu materiału niezbędnego do zwalczania śliskości, placu składowego i w/w sprzętu. 11.1.4. Część 14: Rejon Bałucianka obejmuje drogi: Nr 2112R Królik Polski - Bałucianka Długość trasy - 2,5 km Wymagania sprzętowe: Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240 KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania. i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Inne wymagania: Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25 m3 Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100 m3 Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta 11.1.5 Część 15: Rejon Dukla Polega na podstawieniu ładowarki lub koparko-ładowarki o pojemności łyżki do 0,25 m3, do załadunku materiałów sypkich na piaskarki. Baza sprzętowo - materiałowa: Obwód Drogowo Mostowy w Dukli - Plac składowy w m. Zboiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ - dołączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wymagane dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wypełniony formularz OFERTY, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Parafowany wzór umowy, Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego: - umowy regulującej współpracę tych wykonawców, - pełnomocnictwo osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa powinna być aktualna na dzień składania ofert. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aktualną polisę OC w czasie trwania umowy. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach