Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2017/2018

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
    REGON: 57079820300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „ Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2017/2018”, wg podziału na zadania, jak niżej: Zadanie Nr 1 - drogi powiatowe na terenie gminy Damasławek i Wapno; Zadanie Nr 2 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Gołańcz; Zadanie Nr 3 - drogi powiatowe na terenie gminy Mieścisko; Zadanie Nr 4 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Skoki; Zadanie Nr 5 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Wągrowiec. 2. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie mieszaniny piasku z solą z materiałów Zamawiającego; b) załadunek mieszaniny; c) odśnieżanie dróg powiatowych; d) posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą; e) dyżury domowe – gotowość do świadczenia usług : usuwanie gołoledzi i odśnieżania; f) odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki; g) dysponowanie placem magazynowym dla mieszaniny piasku z solą; h) dysponowanie placem dla bazy sprzętu. Szczegółowy zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz OFERTA ( sporządzony wg wzoru -załącznik nr 1 do SIWZ); 2)Arkusz Cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 5)Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy); 6)Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ; 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art 86 ust.5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wzór załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach