Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2019/2020

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
    REGON: 57079820300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „ Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2019/2020”, wg podziału na zadania, jak niżej: Zadanie Nr 1 - drogi powiatowe na terenie gminy Damasławek i Wapno; Zadanie Nr 2 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Gołańcz; Zadanie Nr 3 - drogi powiatowe na terenie gminy Mieścisko; Zadanie Nr 4 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Skoki; Zadanie Nr 5 - drogi powiatowe na terenie gminy Wągrowiec. 2. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie mieszaniny piasku z solą z materiałów Zamawiającego; b) załadunek mieszaniny; c) odśnieżanie dróg powiatowych; d) posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą; e) dyżury domowe – gotowość do świadczenia usług : usuwanie gołoledzi i odśnieżania; f) odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki; g) dysponowanie placem magazynowym dla mieszaniny piasku z solą; h) dysponowanie placem dla bazy sprzętu. Szczegółowy zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania. 3. Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) stanowią załącznik Nr 6 do niniejszej instrukcji. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku wystąpienia awarii sprzętu lub bardzo obfitych długotrwałych opadów śniegu, których nie można przewidzieć w chwili przygotowania przetargu nieograniczonego, w celu utrzymania przejezdności dróg w wymaganym standardzie zgodnym z „Planem zimowego utrzymania dróg powiatowych”. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania sprzętu na drogę inną niż wymieniona w zadaniu. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, związane z obsługą sprzętu podstawowego do zimowego utrzymania ulic, tj. pługów śnieżnych i solarek, w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób, zał. Nr 4 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • załącznik nr 1- Formularz oferty • załącznik nr 1 do Oferty: Arkusz Cenowy dla Zadań od 1 do 5 • załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania • załącznik nr 2a: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu • załącznik nr 5: Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) • dokument, z którego wynika umocowanie do podpisywania oferty ( rozdz. IX ust. 16) • dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), pkt 8 -11 ww. Rozdziału • informacja o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach