Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2017/2018

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34240 Jordanów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
    Rynek 1
    34240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
    REGON: 52399100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl www.bip.malopolska.pl/umjordanow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1)przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, placów i chodników na terenie Miasta - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach, zgodnie z załącznikami nr 1,2,5 a w sytuacji kryzysowej także wykonanie w/w usług na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 2)w zależności od warunków atmosferycznych - rozpoczęcie i zakończenie akcji czynnej, na operatywne (telefon, fax inny skuteczny sposób powiadamiania) zlecenie Zamawiającego. 3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania przedmiotu zamówienia, w pełni sprawnym sprzętem w następującej (minimalnej) ilości: a)piaskarka i pług lekki na samochodzie ciężarowym – 1 szt. b)pług na ciągniku z posypywarką „rozrzutnikiem” – 2 szt. c)koparko-ładowarka – 1szt. d)równiarka – 1 szt. e)samochód samowyładowczy – 1 szt. f)szczotkę mechaniczną – 1 szt. g)zamiatarkę - 1 szt. 4)przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie materiałów sypkich, służących do posypywania nawierzchni dróg, chodników i placów w okresie zimy, składowanych w wyznaczonych miejscach - załącznik nr 4. Ilość materiału sypkiego będzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Przewidywana ilość materiału sypkiego około – 80 ton. 5)w zakres usługi wchodzi również w sytuacjach szczególnych (wymagających interwencji) usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem z placów gminnych, parkingów, placów manewrowych, chodników i poboczy. W tym przypadku usługa sprzętowa odbywać się będzie na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania śniegu. 6)na Wykonawcy spoczywa obowiązek: - utrzymania bezpiecznej przejezdności dróg przez 24 godziny na dobę, ze szczególnym uwzględnieniem godzin od godziny 4.00 do 10.00 i od godziny 13.00 do 19.00, Wykonawca zobowiązany jest nie dopuścić do powstania kolein na drogach, a w sytuacji kryzysowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu koleiny usunąć; - utrzymania właściwego stanu nawierzchni placów obejmujących Strefę Płatnego Parkowania- załącznik nr 5; - z uwzględnieniem godzin funkcjonowania strefy tj.8.00-18.00 przy podejmowaniu działań związanych z prowadzeniem akcji. 7)w ramach wykonywania usługi należy stosować środki chemiczne i niechemiczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz.U.230 poz.1960 z 2005) w celu zapobiegania tworzeniu się oblodzenia. 8)Wykonawca zobowiązuję się do pozimowego posprzątania dróg, ulic, placów oraz studzienek wodnościekowych wykazanych w załączniku nr 3. Sprzątanie polega na uprzątnięciu zalegającego na jezdni materiału uszorstniającego pozostałego po miałowaniu dróg podczas zimowego utrzymania i obejmuje sprzątanie jezdni na całej szerokości, zalegający przy krawężnikach i na chodnikach, mostach materiał uszorstniający musi być uprzątnięty. Zatkane kratki ściekowe, studzienki wodnościekowe (wskazane w załączniku) oraz przykanaliki muszą być oczyszczone należy tez oczyścić zatoki autobusowe, parkingi, elementy odwodnienia liniowego zlokalizowane w jezdni pomiędzy krawężnikami oraz odwodnienia przykrawężnikowego. Miejsce składowania uprzątniętego materiału zapewni Wykonawca. Szczegółowy wykaz ulic, dróg oraz placów i studzienek do pozimowego sprzątania na terenie miasta Jordanowa zawiera załącznik nr 3. 9)pozimowe sprzątanie należy wykonać na terenie miasta Jordanowa w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia akcji zimowego utrzymania dróg potwierdzonego pismem przekazanym przez Zamawiającego. 10)sprzątanie Wykonawca musi rozpocząć w terminie maksimum 2 dni roboczych od zakończenia akcji zimowego utrzymania dróg. 11)Zamawiający zaleca szczegółowe zapoznanie się w terenie z warunkami wykonania zamówienia. 12)zakres świadczonych usług może być uściślony przez Zamawiającego do jego potrzeb z uwzględnieniem warunków terenowo - pogodowych i możliwości finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2017-10-18 o godz. 1030 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2017-11-16 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelew na rachunek bankowy, na nr rachunku bankowego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024; b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych,d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) w kasie zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, Rynek 1, pok. nr 3. Wadium należy wnieść z adnotacją: „wadium Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2017/2018”- IRG.271.1.10.2017” Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie (dotyczy form określonych w punktach b-e) lub na koncie zamawiającego (farma określona w punkcie a) muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach