Przetargi.pl
Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2014 roku

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2014 roku CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych CPV 90700000-4 Usługi środowiska naturalnego CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów zieleni miejskiej (zadanie A) , terenów zieleni parkowej (zadanie B) oraz obsadzanie i pielęgnacja kwiatów w gruncie oraz w donicach (zadanie C) Zadanie A obejmuje w szczególności: - koszenie trawników, - wygrabianie liści, - pielęgnacja żywopłotów, - przycinka i wycinka drzew, - karczowanie pni, - pielęgnacja róż Zadanie B obejmuje w szczególności: -koszenie trawy, -pielęgnacja żywopłotów, -prace pielęgnacyjne Zadanie C obejmuje w szczególności: - pielęgnacja kwietników i donic - sadzenie kwiatów Lokalizacja oraz powierzchnia kwietników, które będą obsadzane na terenie miasta: - Urząd Miasta - 67,5m2, - Rynek - 307,5m2, - Plac Konstytucji - 37m2, - Plac Konstytucji gazony - 7m2, - Pałac Ślubów - 94m2, - Trznadla - 34m2 - Aleja Rodów - 5m2, - Rodno Piaski - 15 m2, Szczegółowy zakres robót określają załączniki A , B i C do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz informacje techniczne do prowadzonych prac stanowiące załączniki do poszczególnych umów ( Zadania A, B i C). W związku ze specyfiką prac uzależnionych od warunków atmosferycznych oraz bieżących potrzeb wykonywania danych czynności w trakcie roku mogą nastąpić zmiany w ich zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu niektórych czynności o maksimum 15% wartości danego zadania (prace zamienne). Dopuszcza się zmianę krotności pomiędzy poszczególnymi czynnościami tak aby wartość zamówienia nie przekroczyła wartości umownej. Prace wchodzące w zakres stałej pielęgnacji mogą być zastąpione innymi koniecznymi do wykonania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych w przypadku wystąpienia prac niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: Zadanie A - 1 800,00 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset złotych 00/100) Zadanie B - 2 700,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) Zadanie C - 1 000,00 zł (słownie złotych: tysiąc złotych 00/100) Przystępując do dwóch lub trzech części zamówienia należy zsumować kwotę wadium 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach