Przetargi.pl
Usługi związane z utrzymaniem mienia pozostającego w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z utrzymaniem mienia pozostającego w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem mienia pozostającego w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych. 1.2. Zakres usług realizowanych przez Wykonawcę obejmować będzie: 1. Kontrole, przeglądy, lustracje stanu technicznego mienia nierozdysponowanego pozostającego w zasobie: - sporządzanie dokumentacji technicznej z przeglądów: opis, dokumentacja fotograficzna, protokoły, opinie, - występowanie z wnioskami o zabezpieczenie, rozbiórki, - realizacja nakazów, sporządzanie wniosków, prowadzenie korespondencji, - kwalifikowanie obiektów do zabezpieczeń, rozbiórek. 2. Reprezentowanie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu przed organami administracji państwowej i samorządowej, sądami powszechnymi i administracyjnymi, Powiatowymi Inspektorami Nadzoru Budowlanego, Służbami opieki nad zabytkami oraz osobami trzecimi w ramach otrzymanego pełnomocnictwa. 3. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji na gruntach Zasobu przez podmioty zewnętrzne, w tym dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji i remontów budynków, budowli i infrastruktury technicznej oraz wniosków dotyczących czasowego zajęcia nieruchomości wchodzących w skład Zasobu w tym: a) uzgadnianie projektów, b) opiniowanie wniosków, c) kompletowanie dokumentów, d) przygotowywanie umów, e) prowadzenie korespondencji, f) weryfikacja kosztorysów. 4. Prowadzenie spraw związanych z likwidacją mienia znajdującego się w Zasobie, w tym: a) przyjmowanie wniosków, b) weryfikacja dokumentacji, c) przygotowywanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego, d) udział w pracach komisji przetargowej, e) nadzór nad realizacją umów zawieranych przez Agencję Nieruchomości Rolnych, f) dokonywanie odbiorów technicznych. 5. Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych. 6. Udział w realizacji zadań typowanych do remontów i inwestycji wg planu rzeczowo finansowego: nadzór nad realizacją umów inwestycyjno - remontowych, przygotowywanie dokumentacji budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w wymiarze 36 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 16.00. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi osobiście lub delegując do pracy swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego. 1.4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w istotnych postanowieniach do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach