Przetargi.pl
Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki – 2 zadania

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-060 Katowice, Mikołowska 72A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
    Mikołowska 72A
    40-060 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 000327882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki – 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych na Półwyspie Helskim w Jastarni dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki realizujących zajęcia praktyczne z windsurfingu na Półwyspie Helskim w Jastarni.Usługi związane z kompleksową obsługą Letnich Obozów Szkoleniowych na Warmii i Mazurach dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, realizujących zajęcia praktyczne i teoretyczne letnich obozów szkoleniowych z żeglarstwa jachtowego, ratownictwa wodnego, kajakarstwa oraz terenowych form aktywności na Warmii i Mazurach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55270000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponować będzie:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponować będzie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia w zakresie każdego z zadań:a) dla zadania nr 1WYKAZ SPRZĘTU WYMAGANEGO DO REALIZACJI OBOZU Z WINDSURFINGURodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu (minimum)deski bezmieczowe o wyporności 180-240 litrów 16pędniki szkoleniowe-dakronowe o rozmiarach 3-5 m2 48deski bezmieczowe o wyporności 150-160 litrów 16deski bezmieczowe o wyporności 100-125 litrów 16pędniki monofilmowe o rozmiarach 4 -7 m2 48trapezy windsurfingowe 16kamizelki asekuracyjne 16b) dla zadania nr 2WYKAZ SPRZĘTU WYMAGANEGO DO REALIZACJI LETNICH OBOZÓW SZKOLENIOWYCH Z ŻEGLARSTWA JACHTOWEGO, RATOWNICTWA WODNEGO, KAJAKARSTWA ORAZ TERENOWYCH FORM AKTYWNOŚCIDyscyplina sportu Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu (mini-mum)/na 1 termin obozuŻeglarstwo jachtowe jacht typu DZ/Trener/zamiennie jacht kabinowy min. 6 osobowy z silnikiem 1/1/2kamizelki asekuracyjne 14wiosła 10/10/4Kajakarstwo kajaki 2-osobowe 7kamizelki asekuracyjne 14wiosła lekkie 14Ratownictwo wodne łodzie wiosłowe 3kamizelki asekuracyjne 14
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach