Przetargi.pl
Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki

Gmina Żarki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 036 , fax. 343 148 036
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarki
    ul. Kościuszki
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 036, fax. 343 148 036
    REGON: 15139853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigzarki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmował będzie: 1). Transport materiałów na terenie miasta i gminy- w odległości do 10 km od Żarek , o maksymalnym tonażu do 3 ton. Transport będzie obejmował materiały tj. budowlane, drogowe, sprzęt do obsługi imprez okolicznościowych i artystyczno-kulturalnych ( np. ławki, stoły), pozostałości po uprzątnięciu zieleni. (również w soboty, niedziele i święta, w czasie nie dłuższym niż 36 godzin od momentu przekazania zlecenia). Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 660. 2). Opróżnianie koszy ulicznych oraz transport odpadów z prac porządkowych wykonywanych na terenie miasta i gminy oraz targowiska miejskiego. Kosze uliczne w ilości 110 szt. zlokalizowane na terenie miasta i gminy. Częstotliwość opróżniania: a. na terenie gminy:  w okresie od 1 maja 2021r. do 30 września 2021r. oraz od 1 maja 2022r. do 30 września 2022r. oraz od 1 maja 2023r. do 30 września 2023r. - 2 razy w tygodniu tj. łącznie 133 razy,  w okresie od 1 stycznia 2021r. do 30 kwietnia 2021r., od 1 października 2021r. do 30 kwietnia 2022r. oraz od 1 października 2022r. do 30 kwietnia 2023r. oraz od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2023r. - 1 raz w tygodniu tj. łącznie 92 razy, b. centrum miasta:  w okresie od 1 maja 2021r. do 30 września 2021r. oraz od 1 maja 2022r. do 30 września 2022r. oraz od 1 maja 2023r. do 30 września 2023r. - 5 razy w tygodniu, w tym w sobotę i niedzielę tj. łącznie 328 razy,  w okresie od 1 stycznia 2021r. do 30 kwietnia 2021r., od 1 października 2021r. do 30 kwietnia 2022r. oraz od 1 października 2022r. do 30 kwietnia 2023r. oraz od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2023r.- 3 razy w tygodniu tj. łącznie 275 razy. Po każdym opróżnieniu kosza należy zebrać odpady znajdujące się wokół niego w promieniu 1m. Transport odpadów z prac porządkowych w czasie nie dłuższym niż 36 godz. od momentu przekazania zlecenia. Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 8275godzin 3). Dezynfekcja placu targowego – 306 razy w okresie zamówienia, po każdym targu w środę i sobotę. Powierzchnia dezynfekowana 2500m2. Bieżąca i gruntowa (raz na 5 dezynfekcji) - sodą kaustyczną. Materiał po stronie Wykonawcy. 4). Mechaniczne zamiatanie dróg i targowiska. Drogi (ulice na terenie Żarek oraz ścieżki rowerowe na terenie całej Gminy) – 2 razy w roku na maksymalnej długości 20 km. Targowisko- powierzchnia zamiatana mechanicznie - ok. 8 km maksymalnie 27 razy w ciągu trwania umowy. Maksymalna ilość km do zamiatania w okresie trwania umowy– 336 km. 2. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wynikające z przedmiarów robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni. 3. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy w powiązaniu z art. 30 ust 8 ustawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; c) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach