Przetargi.pl
Usługi związane z organizacją wyjazdu studyjnego do Pragi na Praskie Quadriennale dla 35 osób (studentów i pedagogów) z Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z organizacją wyjazdu studyjnego do Pragi na Praskie Quadriennale dla 35 osób (studentów i pedagogów) z Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zorganizowanie wyjazdu studyjnego do Pragi w czerwcu 2019 roku dla 35 osób (studentów i pedagogów) z Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2) Wyjazd będzie organizowany w dniach 12 - 15 czerwca 2019 roku. 3) Zapewnienia transportu autobusowego na trasie: - Kraków - Praga, - Praga - Czeski Krumlow, - Czeski Krumlow - Wiedeń, - Wiedeń - Kraków. 4) Wyjazd z Krakowa w dniu 12 czerwca 2019 r. z parkingu przy Placu Jana Matejki w Krakowie o godzinie 7.00. Autokar należy podstawić o godzinie 6.45 na parking dla autokarów przy Placu Jana Matejki w Krakowie. Powrót do Krakowa w godzinach wieczornych w ostatnim dniu przewidzianym na wizytę studyjną. 5) Zapewnienie na czas trwania wyjazdu opieki pilota/przewodnika: - posiadającego orientację w topografii miast, które są przedmiotem wyjazdu, - znającego język czeski lub angielski, - posiadającego doświadczenie w pełnieniu funkcji pilota/przewodnika podczas wyjazdów/ wycieczek zagranicznych - minimum 5 lat doświadczenia. 6) Zapewnienie 3 noclegów dla 35 osób podczas wyjazdu w pokojach dwuosobowych o standardzie minimum hotelu 3-gwiazdkowego w centrum miasta Praga, z pełnym węzłem sanitarnym. Wykonawca zobowiązuje się do zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w ośrodku spełniającym wymogi ustawy Prawo budowlane oraz posiadającym pełne zaplecze sanitarne. Preferowane będą oferty zapewniające zakwaterowanie w jednym ośrodku. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego, zgodnie z poniższym harmonogramem: - Posiłek w dniu przyjazdu - obiadokolacja. - Posiłki w drugim i trzecim dniu pobytu - śniadanie + obiadokolacja. - Posiłek w dniu powrotu - śniadanie. 8) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz uczestników wyjazdu z hotelu na wystawę w Pradze w dniu 13 i 14 czerwca 2019 r. w godzinach porannych - dowóz ten będzie uzgodniony podczas wyjazdu w zależności od lokalizacji hotelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ i w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach